Mehdi fra Iran søgning på digsilent magt factori i sked

Hvad er dit indlæg skal det betyde? Er du spørge noget? Du har kun givet din e-mail, og den titel, du har brugt ikke giver mening. Alex

Hej jeg er mramini fra Kerman, Iran arbejder jeg for en el-distributionsselskab, der bruger digsilent magt fabrikken software at gøre Studding om distributionsnettet. Men jeg har et problem med denne software: Vi bruger GIS (Det er en database består af statiske data af nettet) til pindbolte om distributionssystem. Men denne bank ikke kan frembyde den linje data eller impedans matrix, så jeg er nødt til at konvertere den statiske data til en fil formateret som ". DLE" ved hjælp af en konverter modulet og så vil jeg åbne den (. DLE) i digsilent magten fabrikken og læse R og X (modstand og reaktans) i hver sektion for at danne en linie data matrix. (ved at højreklikke på afsnittet og læse dem fra fanen Rediger). det er svært og har brug for megen tid, fordi der er mange afdelinger for nogle netværk. Nu har jeg følgende spørgsmål: Hvordan kan jeg udpakke impedans (eller line data) matrix for en ombygget netværk i digsilent? Er der en simpel måde? Venligst guide mig tak

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back