Mekaniske design tips

M

mohamed.elsabagh

Guest
Hej alle Jeg vil gerne spørge om mekaniske design tips til at reducere omkostningerne af designet, for eksempel hørte jeg, at tilføje en masse kurver eller fileter i design øger omkostningerne markant, er denne ret? En anden ting jeg gerne vil vide, er en god og billig mekanisk producent, foretrækker jeg i Shenzen, fordi jeg går der snart. Jeg ønsker at give dem mine designs i fast arbejde med at producere dem, det er min første gang, så jeg har ikke meget erfaring jeg ville sætte pris på enhver hjælp. Tak.

Plastic? Metal? Hvilke materialer er yo skal bruge ... Hvordan vil de blive ...

[Quote = Marce, 1030117] Plastic? Metal? Hvilke materialer er yo skal bruge ... Hvordan vil de blive ... [/QUOTE] Faktisk vil jeg bruge både plast og metal

Plastic injiceret støbte dele? Cast metaldele, investeringer støbning, bearbejdet? osv osv sory at holde stille spørgsmål, men din origionel anmodning open ended, ligesom hvor længe er et stykke snor.

[Quote = Marce, 1030224] Plastik injicerede støbte dele? Cast metaldele, investeringer støbning, bearbejdet? osv osv sory at holde stille spørgsmål, men din origionel anmodning open ended, ligesom hvor længe er et stykke snor. [/QUOTE] Intet problem faktisk dine spørgsmål er meget nyttigt og vigtigt, fordi jeg ikke har erfaring med mekanisk produktion . Kan du give mig et hint om den anderledes måde at støbning metal. For plast Jeg tror indsprøjtning støbte dele er, hvad jeg vil gøre, men er der nogen anden metode end den??. Mit mål er også at reducere omkostningerne i produktionen og opretholde en rimelig grad af kvalitet.

Plastic er en helt ny verden, der er så mange typer af plast, der alle har Thier egne egenskaber og anvendelser. Jeg har brugt et par til forskellige applikationer, vil jeg forsøge at finde mine links som sin over 3 år nu, siden jeg gjorde en plast injiceret del. Plast åbner også op for en helt ny verden Af samling techinques.

Efter min mening de ting, du forsøger at gøre, er meget imponerende, og jeg tror, ​​at der er en masse matematik inddrage i den mekaniske område og for at reducere omkostningerne af designet overvejer matematisk beregning for at reducere det vil være meget nyttigt for dig. [Url = http://math.tutorvista.com/geometry/quadrilaterals.html] Egenskaber af firkanter [/url]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back