menneskelige hjerne brugergrænseflader

P

Pankaj waghmare

Guest
hvordan det neurale kodning og dekodning sker i den menneskelige hjerne maskine?
plz give korte explaination

Dette er IKKE meget simpelt ..fordi der er ingen model for den menneskelige hjerne .. vi mere eller mindre vide, hvor nogle centre med kontrollen er, men vi kan identificere en præcis centrum for en PARTICULIAR FANDT ..Den DISTRIBUSTED arkitektur af hjernen gør denne grænseflade ta mater af trial and error.
Der er en måde er ved at uddanne producere AKTIVITET mønstre i hjernen, der kan rocognised som et samlet signal ..
De ting er, hvis du ledning en person til en lang række sensorer ..hvad du får er en lang række signaler. Hvordan anerkender tilstedeværelsen af en, der beskæftiger sig med en "hensigt". Nå emnet skal være uddannet til at fremstille en particuliar signal, hvis tilstedeværelse kan spores ...

Nå det virkelig ikke meget simpel, men du kan henvise til IEEE 's sag tidsskrifter.
Der er en komplet spørgsmål dedikeret til "Human Machine Interface", hvis jeg ikke husker forkert lige omkring 6 måneder tilbage.

Bedes du foretage en søgning og jeg er sikker på du vil få det.Jeg læste det nogle gange tilbage.
Det har papirer på en række emner, lige fra simple til komplette systemer.

Du kan sikkert få en bedre forståelse af det via denne.

Farvel

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back