Mentor ekspeditionslikør fejl ...

O

odesus

Guest
Kære Faellesskabet:

Når jeg installerer Mentor Expedition Suite 2005 Service Pack 1, tilsyneladende alt er ok med instalation.Desværre når jeg forsøger at køre instrumentbrættet Jeg har den næste fejl:

Runtime Error!Instruktionen 0x7584a5 forsøger at læse hukommelse 0x00001c

Alle suiter værker ok, bare instrumentbrættet præsenterer dette problem.Jeg har en maskine med Intel Core 2 Duo 1,86 MHz, Windows XP Service Pack 1 og 1GB om RAM hukommelse plus sata2 harddisk på 160 GB.

Hvad kunne være problemet?Jeg vil være meget glad for enhver hjælp, du kan give mig.

Thanx in advance.

Jeg har oplevet problemer med tidligere rapporter om Expedition går ned på to processorer maskiner og kompatibilitetsproblemer om hyper threading.Hvis dette gælder for dit problem, jeg kan ikke fortælle.Hvis du kører ved hjælp af en separat licens server,
kan du prøve at installere på en anden (forskellige hardware) maskine, og se, om problemet er hardware relateret eller hvis det er en fejl ...

Kære Uky:

Så, hvad gør du anbefale?.Jeg har også Mentor Expedition suite 2005, men ikke service pack, netop Expedition suite.Mener De, at det er bedre end service pack1?

Suppously service pack1 af Mentor har løst nogle problemer end normalt ekspeditionslikør suite 2005 har fremlagt.Hvad er din mening?

Mange tak!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back