Mentor XlibCreator / XC6200

D

danyxp

Guest
Er der nogen har erfaring med dette værktøj til ASIC eller FPGA syntese bibliotek skabelse?
Jeg er tryng at udvikle et bibliotek for gamle Xilinx XC6200 dele med reconfigurablility kapaciteter.Den eneste værktøj til sinthesis jeg har, er Velab (a free VHDL elaborator for strukturelle HDL-design).Er der nogen har et mere effektivt redskab til dette purpouse?
På forhånd tak.

Jeg er interesseret i XC6200-serie!Da de fremmer en hurtig omkonfiguration!

Her følger nogle tanker og spørgsmål, jeg har på den XC6200 serien.

1.Har du læst papiret "Designing for Xilinx XC6200 FPGA'er", som kan findes på: w * w.michael-herz.de/publications/paper101.pdf???

2.Jeg tror, at Texas ikke er meget støttende om denne serie.
Jeg syntes det er afbrudt!De havde nogle gode ansøgning noter, som papir over henviser også til: XAPP082, XAPP087.Men jeg kan ikke finde dem nogen steder ...

3.Hvad er status for XC6200 marked?Hvad er de mulige anvendelser?

the_penetratorŠ

Penetrator,
Jeg har læst, at papir, en anden fra samme og andre kilder, men jeg tror, det er ikke så let som de fortalte det.
Nu XC6200 seponeres ved Texas og de valgte at give rekonfigurérbarhed til Virtex serie, i Virtex-E med nye ISE udgivelser de giver en løsning, så modulært rekonfigurérbarhed, men jeg har ikke kontrolleret det nu.
Jeg har et bord med XC6216 fra VCC og jeg vil bruge den med nye redskaber, såsom Leonardo Spectrum, som den jeg er interesseret i at udvikle et bibliotek for denne del wit xlibcreator.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back