mesher fejl i HFSS V10

M

momo256

Guest
hej til alle
hvordan kan vi få mere forklaring for fejl genereres, når der oprettes maske i HFSS.after analysere strukturen en hve denne fejl: "fejl i søm modul-fejltolerante mesher fiasko"
hvad gjorde det betyder?
tak

hej!

Jeg fandt de samme problemer.

Jeg synes, det er relateret til et design fejl som softwr henviser til "volumen mesher".
Jeg forsøgte at ændre mesher setup i "feltet overlay" popup menu (flagging off "kun overflade"), men det stadig ikke virker.

Har du løst problemet?Hvordan gjorde du?!

tak forhånd, A!

Jeg har samme problem i dag.Har nogen fundet en løsning?
Jeg tror, at fejlen skyldes, fordi en af de "plader" er ikke godt forbundet.

Jeg har også et andet problem, jeg ikke kunne løse i et par måneder nu: efter simulation, er der S11, men langt feltresultater har "nan" (ingen data).(Jeg har setup med uendelige sfære).

Tak for din hjælp.

Hej
Jeg har et lignende problem.Jeg spekulerer på, hvad der er galt med hfss V10 meshing.Jeg prøvede at køre den manuelle eksempel horn antenne hfss_chorn følge alle instruktionerne.Stadig jeg fik denne maske fejl, det samme, som har holdt kommer i andre projekter:

[error] Oprindelig mesh, proces mesh3d: Fejl under åbning eller skrive mesh-filer.(7:57 29 august 2006)
[error] Simulation afsluttet med udførelse fejl på serveren: Local Machine.(7:57 29 august 2006)
Har nogen fundet, hvordan man løser problemet?THX

Hi blessedme,

Geninstallere HFSS ordner dette problem.

Tak.

Tak costox,
Jeg har geninstalleret hfss V10, nu er det arbejdsdag

hilsen

Hi blessedme,

Jeg har nu det samme problem du havde med mesher fejl i HFSS V10

Pointen er, at selv de eksempler, der indgår i installere værktøjer forårsage samme problem.

Jeg har prøvet at re-installere flere gange, men det stadig ikke virker!

Er der noget problem, hvis jeg har også HFSS v9.2, og jeg prøver at installere HFSS V10 i en anden mappe?

Tak u

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back