Microcontroller baseret elevator styresystem

Z

zawminoo

Guest
Hej alle, Kan du hjælpe mig til dette projekt? Venligst ... Jeg vil gerne bruge PIC16F877. Hvordan kan jeg starte for denne ... Hvis du kan hjælpe mig, kan du dele kredsløb eller bøger. Tak, ZMO

HAI, Hvad er forskellen mellem C og EMBEDDED C? PL SEND så tidligt som muligt.

c er en medium niveau programmeringssprog til computere. embedded c er til microcontroller applikationer

Der er en række måder enhver undervisning kan behandles. Nogle Metoden er enkel, men lange, kan andre være svært, men tager kun få CPU-cyklusser. Arbejde i C skjuler fra os, hvad der sker i forsamling med mikro. Embedded C omfatter sådanne anvisninger og instruktioner, der passer registrere operationer og andre funktioner, der ikke er dækket / behov i C. Man kan tænke på Embedded C optimeret C for Micro

Ja, jeg kan hjælpe dig, hvis jeg har mere info om dit projekt, for eksempel du nødt til at vende og sende en AC-motor så jeg bliver nødt til at vide, hvor mange etager vil blive serviceret af denne elevator, hvilken type af kontrol knapper, du vil brug osv.

Hej, Min lærer sagde at lave dette projekt. (Kan være mellem 7floors ~ 10 etager) Jeg har kun lidt viden PIC og motorer. Jeg vil gerne vide, hvordan skal starte denne. ZMO

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back