microstrip linje fed antenne

S

shahid78

Guest
hej

Jeg tænkte på, hvis jeg fodre min antenne ved microstrip linje ved hjælp kvartal bølge transformer.

Hvordan skal jeg finde kanten indgangsimpedans plasteret, der er nødvendige for at beregne den karakteristiske impedans for kvartalet bølge transformer.
vi også vil forbinde dette quarte bølge strækningsafsnit med 50 ohm microstrip linje til fodring af plasteret gennem 50 port.
nu er jeg spørger mig selv, er længden af de 50 ohm secttion af fodring linje har nogen signifance eller vi kan bruge hvilken som helst længde.

også er længden af det kvartal bølge afsnittet skal optimeres eller lambda / 4 er god nok til at matche

Jeg vil apreciate nogen kommentarer til denne

hilsen

shahid78 skrev:

hejJeg tænkte på, hvis jeg fodre min antenne ved microstrip linje ved hjælp kvartal bølge transformer.

hi shameem

og tak for dit svar på mit indlæg
såvel som jeg nævnte i min tidligere mail jeg vide om det indsatte foder, men jeg prøvede at lære om quarterwave transformer matchendegodt du sagde sætte havnen på det sted, hvor jeg ønsker at matche.do u betyder lige på kanten af havnen? fordi Thats det punkt, hvor jeg vil lægge quarterwave transformertak for din kommentar

hilsen

shahid78 skrev:

hi shameemgodt du sagde sætte havnen på det sted, hvor jeg ønsker at matche.
do u betyder lige på kanten af havnen? fordi Thats det punkt, hvor jeg vil lægge quarterwave transformer

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back