mikro-processor?

S

Sibtain

Guest
hej jeg har gjort nok 8051 isnt der noget materiale på nettet, der viser, hvordan man programmerer en mikro-processor til at udføre ansøgninger for eksempel motorisk kontrol, eller noget i den plz sende mig links, hvis du har nogen om brug af mikro-processor

Generelt Micro processor IC er ikke kommet med intern hukommelse også deres data-bus, er multiplexede tilfældet for små styring af motor u kræver det meget store hardware, så det er generelt ikke tilgængelig på nettet. Men hvis u ønsker at styring af motor så u kan kun ændre ur program kompatibel med mikro-processor u brug, også u nødt til at håndtere eksterne kode & datalager med forsinkelse hukommelsesmodul

På den tyske hjemmeside www.keil.com (keil.de??) Er gode links også. Jeg bruger til motorstyring DS89c420 - en Dallas highspeed 8051 kompatibel controller. Meget hurtig og reprogramable gennem RS232 interface fra computeren. Den bløde for dette, kan du finde på Dallas ftp site også. Jeg kører stort jævnstrømsmotorer, det vil jeg bruge analog styring gennem APEX fuld h-bro-modul. (400V max, 20A max.)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back