mikrobølgeovn forstærker stub matchende design

M

memarian

Guest
Kære, Jeg har brug for at designe bredt bånd stubbe (Open & Short). Jeg prøver Radial stub, og det virker for kortslutning, men for åbent kredsløb Jeg brugte en λ / 4 stub med radiale stub og på grund af lav båndbredde på λ / 4 stub det ikke work.does nogen vide, hvordan kan jeg øge båndbredden af et λ / 4 stub? (for eksempel ved hjælp af flere faser) Er der nogen der har nogen god ressource for bredt bånd matchende kredsløb design? Thanks.

Der er et papir på Fanø på Wideband Circuit matchende .. men det er meget matematisk en ... og også ... jeg synes, det er ikke IEEE papir .. men u kan søge efter UWB tilfældet for windeband matche ... det er samme .. UWB antenne matchende ...

Kære, Først tak for dit svar. Jeg tror, jeg skal forklare mit problem: Jeg har et bredt bånd 1W MMIC forstærker, at jeg må bruge det output RF-effekt pin for DC Supply. Normalt brugte jeg en bias-TEE til dette formål, men et bredt bånd bias-Tee har omkring 1 ~ 1.5dB indsættelse Loss.I ønsker at finde en anden løsning for at undgå dette tab. (Maksimalt 0,5 dB Loss er acceptabelt). Min FREK. Range er 6 ~ 12 GHz. Er der nogen der har nogen løsning? Min MMIC har en udgang Return Loss <-10dB (VSWR ~ 2) i sin båndbredde. Thanks.

Hej Balaguru, Acatully originale papir skrevet af Fanø er ikke tilgængelig overalt online. (Hvis nogen har det pls uploade det), og årsagen folk ikke henvise til det coz det er meget matematisk one.I fik at se det i vores bibliotek tider tilbage, men nu er det ikke der. Her er jeg uploadingthree papirer, der er relateret til indlægget, og håber du vil finde det nyttigt. Dette Fano casestudie er meget anvendt som limit sagen, og kan ses i UWB antenne emner. Hvis du har UWB antenne bøger, du kan tjekke det for det samme.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back