mikrocontroller baserede sikkerhedssystemer ved hjælp af RF kommunikation

S

sarig

Guest
Hej alle! Jeg er sidste år EEE ingeniørstuderende. Specialer er mit projekt detaljer. 1. Jeg har 2 8.051 microcontroller udvikling bestyrelser og 2 RF-modtagere (9600 baud rate halv duplex) 2.Når jeg trykker en knap på min microcontrollerA, bør den anmode om en adgangskode, som vil blive vist i LCD grænseflademodellen med bestyrelsen. 3.Når jeg indtaste den adgangskode, gennem tastatur microcontrolerA, bør det videregive dem til microcontroller B, der kontrollerer password og sender tilbage en adgangskode verificeret besked til microA samtidig microcontrollerB bør føre motordrevet knyttet til den. Jeg håber, jeg klar med mit projekt Venlige hjælpe mig med at skrive program for C til dette projekt im planlægger at bruge Keil C51 compiler:.. Græde: Leder du efter et positivt svar på det tidligst. Tak på forhånd. sarig:-D

sætte den kode, du har gjort indtil nu. forventer du at vi fuldføre projektet for dig?? første interface tastaturet til controlleren og læse data fra det .. gemme data i et array. sende data via RF. opbevare data efter at have modtaget på den anden side ... lave en sammenligning. og køre motoren. Brug en ULN2803 til at køre motoren.

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post tilføjes 16:16 ---------- Forrige post var på 16:07 ----------</span></span>
[url = http://www.radiolocman.com/shem/search.html?q=pic&rz=0210&sr=d&adq=1] Schematics PIC microcontrollere [/url]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back