mikrocontroller baseret fakturering indsamler og lommeregner

N

narmeen

Guest
microcontroller baseret fakturering indsamler og regnemaskine ... Jeg har brug for kildekoden og kredsløb 4 det asap! :???: Designe og implementere en mikro-controller baseret regningen regnemaskine installeret på en vogn. Systemet er beregnet til at lette kunder i indkøbscentre sådan, at på det tidspunkt, en kunde kommer betalingen tæller, er hans regning allerede er beregnet. Systemet bør arbejde på den måde, at når kunden placerer en ny post i vognen, er elementet identificeret på nogle måde, er dens vægt kontrolleres i forhold til standard, normal vægt, der bestemt punkt, og endelig pris i forbindelse med dette punkt er tilføjet op i lovforslaget. Systemet fungerer som en korrektion for, når der er en vægt misforhold mellem elementet nu er placeret, og den angivne vægt. I dette tilfælde, er en alarm udløses og dermed kunden er forhindret i at købe en defekt vare. Du bør også designe en grænseflade til at vise op kumulative regningen, aktuelle emne navn, vægt og pris. :-( Nogen plx hjælpe mig ud:! |

wow, det lyder som et fuldt kommercielt system. Du nævner kontrol af vægten, varerne i en butik normalt har enten rf-tags eller stregkode, skal lodderne ikke bruges til at måle færdigvarer, bortset fra råvarer såsom grøntsager, frugt osv. venligst forklare, hvorfor det er nødvendigt at måle vægt i dit system? Under alle omstændigheder de fleste oplysninger om produktet er gemt i rf tag eller i stregkoden .. tak en

microcontroller baseret fakturering indsamler og regnemaskine ... Jeg har brug for kildekoden og kredsløb 4 det asap! :???::|
Wow, du bedre få krakning videre med det så: grin: Jeg har fået koden og skemaer hvor meget du vil betale for det :?::?::?:: ?::?: Jeg vil sige det er nødt til at være værd mindst $ 2.000

Jeg har brug for mikrocontroller baseret energimåling metode til at regningen energiforbrug, så jeg har brug koden og kredsløbsdiagrammerne.

Jeg har brug microcontroller baseret energimåling metode til at regningen energiforbrug, så jeg har brug koden og diagrammer.
Har set Microchips nytte Metering systemet i deres hjemmeside. Her er linket, [url = http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId=2130] Utility Metering Design Center [/url] Klik på energimåling link, der er et væld af ressourcer, beskrive, hvordan et sådant system kunne gøres. Læs ansøgningen notat AN995, få en idé om, hvad der kræves for at opbygge et system, måske du kunne ændre projektet til dine krav. tak en

wow, det lyder som et fuldt kommercielt system. Du nævner kontrol af vægten, varerne i en butik normalt har enten rf-tags eller stregkode, skal lodderne ikke bruges til at måle færdigvarer, bortset fra råvarer såsom grøntsager, frugt osv. venligst forklare, hvorfor det er nødvendigt at måle vægt i dit system? Under alle omstændigheder de fleste oplysninger om produktet er gemt i rf tag eller i stregkoden .. tak en
som stregkodelæser er en udgiftspost, og dette projekt er for de studerende, der er lige begyndt at vide, hvordan man progrmmme en mikro controller så rf-tags og stregkode er en kostbar og langvarig kode indstilling, så yhw vægt maskinen anvendes som en alternativ

mikrocontroller baseret fakturering indsamler og lommeregner ... Jeg har brug for kildekoden og kredsløb 4 det asap! designe og implementere en mikro-controller baseret regningen regnemaskine installeret på en vogn. Systemet er beregnet til at lette kunder i indkøbscentre sådan, at på det tidspunkt, en kunde kommer betalingen tæller, er hans regning allerede er beregnet. Systemet bør arbejde på den måde, at når kunden placerer en ny post i vognen, er elementet identificeret på nogle måde, er dens vægt kontrolleres i forhold til standard, normal vægt, der bestemt punkt, og endelig pris i forbindelse med dette punkt er tilføjet op i lovforslaget. Systemet fungerer som en korrektion for, når der er en vægt misforhold mellem elementet nu er placeret, og den angivne vægt. I dette tilfælde, er en alarm udløses og dermed kunden er forhindret i at købe en defekt vare. Du bør også designe en grænseflade til at vise op kumulative regningen, aktuelle emne navn, vægt og pris. nogen plx hjælpe mig ud!

Systemet bør arbejde på den måde, at når kunden placerer en ny post i vognen, er elementet identificeret på nogle måde, er dens vægt kontrolleres i forhold til standard, normal vægt, der bestemt punkt, og endelig pris i forbindelse med, at element er tilføjet op i lovforslaget.
Jeg har stadig ikke får den idé at måle vægten af varer, alligevel her er en løsning ... Du kan installere en kurv, der korrekt passer inde i vognen, kan en vejecelle sættes under kurven. Nu vejecellen måler vægten af genstande, der i kurven. Mikro-controller kan først "nul" vægten af kurven, er stigningen i vægt lægges op og falde trækkes.
som stregkodelæser er en udgiftspost, og dette projekt er for de studerende, der er lige begyndt at vide, hvordan man progrmmme en mikro controller så rf-tags og stregkode er en kostbar og langvarig kode indstilling, så yhw vægt maskinen bliver brugt som en alternativ
Sandsynligvis sandt, har du tjekket ud de faktiske omkostninger? Måske du kunne få kunden til at indtaste produktkode med et tastatur og en digital display der er knyttet til vognen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back