Mikrostrip båndpasfilter på 1 GHz med 200MHz båndbredde

T

Tiyaj

Guest
mikrostrip båndpasfilter Båndbredde: 900 MHz til 1100 Mhz. Hej, Kan nogen venligst hjælpe mig med at designe dette filter? Jeg er ny på dette område. Jeg bruger Ansoft Designer. Hvilken type vil være egnet? trådte impedans filter, combline filter, hårnål filter, interdigital filter eller noget andet? Enhver hjælp er meget værdsat. Tak.

Ansoft Designer har filter guiden. Du kan vælge, når du er færdig med alle metoder nævnt ovenfor. Jeg foretrækker hårnål filter.

Tak kspalla, har jeg prøvet 3-polet hårnål filter. Er det ikke for små til at fremstille? Det er som 0,09 millimeter kløft mellem de spor. Jeg har brug for lidt mere nemmere én. Alle andre anbefalinger? Og hvordan kan jeg få den aktuelle PCB-layout fra Ansoft Designer?

Du kan gå til tykke underlag at opnå en god afstand. Jeg har ikke Ansoft Designer, anmoder jeg om nogen i dette forum at give kommando sekvens.

Du kan nemt lave sådan et filter med LC teknologi, som har en bedre ydeevne på denne frekvens. Hvorfor skal du nødt til at gøre mikrostrip filter?

Faktisk phytech, Dens mit sidste år projekt. Jeg er nødt til at gøre det i mikrostrip. Alle bedes hjælpe mig ud. Thanks.

u kan bruge parallelkoblet BPF.its nemt at designe og fabricate.u kan vedrøre mikroovn engineering ved DM Pozer til beregninger.

Takket Abhishekabs synes en god software. Jeg vil prøve det.

Hej, Der er et gratis værktøj fra Nuhertz Filter løsninger til Filter design ... & Også en 30 dages fuld version prøvelicens også det endog som dxf & sonet eksport til Planar Transmissionline filtre ... http://www.nuhertz.com/filter/ --- Manju ---

Hej allesammen, jeg har problemer med at få udskrift af layoutet fra Advanced Design System (ADS). Jeg har allerede designet i ADS. At fabrikere den interdigital filter, jeg har brug for negativt billede af layout (kobber i hvid farve og tomme rum i sort farve). Kan nogen venligst hjælpe mig .. Tusind tak på forhånd.

[Quote = Tiyaj] Hej allesammen, jeg har problemer med at få udskrift af layoutet fra Advanced Design System (ADS). Jeg har allerede designet i ADS. At fabrikere den interdigital filter, jeg har brug for negativt billede af layout (kobber i hvid farve og tomme rum i sort farve). Kan nogen venligst hjælpe mig .. . Tusind tak på forhånd [/quote] Du er nødt til at eksportere dine desing i Gerber format eller GDSII format.You kan gøre det let ved File -> Export -> Vælg dit format og muligheder derefter oprette din fil. Gerber fil kan blive behandlet på en software for at få de negative filmen (for eksempel Gerber Tools .. osv.) eller på fabrikken nogen kan få dette billede ...

Tak BigBoss, har jeg formået at eksportere det til Gerber format. Men et andet problem er, at jeg har prøvet mange Gerber værktøjer, kan jeg kun se og redigere, men ikke udskrives i negativ .. Kan du anbefale mig nogen Gerber Software til at gøre det ...? Takke Du meget.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back