MIM kondensator mismatch

U

Usman Hai

Guest
Hej, Hvor meget MIM hætter matcher hinanden? Jeg læste nogle, hvor dens omkring 0,1% for 1PF cap. Er der nogen der har nogen papir osv. vedrørende denne? Jeg bruger TSMC 0.18um, så kan jeg finde noget info fra støberiet og hvordan? Regards,

[Quote = Usman Hai] Hej, Hvor meget MIM hætter matcher hinanden? Jeg læste nogle, hvor dens omkring 0,1% for 1PF cap. Er der nogen der har nogen papir osv. vedrørende denne? Jeg bruger TSMC 0.18um, så kan jeg finde noget info fra støberiet og hvordan? Regards, [/quote] Jeg tror det vil være mere end 0,1% for 1PF. du får det fra doucuments leveret af TSMC. Du kan se på misforholdet med forskellige værdi af kondensator.

De relevante data kan hentes fra fab, hvis du didnot har en, bede Fab for det. DONT stole på de data, du fik fra internettet, kan det have sådan en stor forskel fra den proces, du brugte.

[Quote = dyjguilin] De relevante data kan hentes fra fab, hvis du didnot har en, spørger Fab for det. DONT stole på de data, du fik fra internettet, kan det have sådan en stor forskel fra den proces, du brugte. [/Quote] Ja, det er right.and youcan forbedre matching karakteristik af nogle layout teknikker.

har MIM kapacitans skal matches med matchende teknikker som ved hjælp af apparatet kapacitans-array?

[Quote = swolf] har MIM kapacitans behov for at blive matchet med den matchende teknikker, såsom at bruge enheden kapacitans-array? [/Quote] ja. Hvis dit design, kræver det ... anvende fælles tyngdepunkt teknik og brugervenlig enhed kapacitans, som du nævnte.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back