Min PC Stop Arbejde, Please Help!

H

hrhgroup

Guest
Kære venner
Jeg støder på en mærkelig begivenhed i min PC, min computer begynder at hænge gentagne gange og derefter, da jeg ønskede at tvinge shutdown
det, det
gjorde ikke slukke, før jeg slukker for strømmen til min pc, så når jeg tændt min PC, monitor tændt
men der var intet om det endnu den bios side blev ikke vist, og det forbliver i denne tilstand, og intet sker, først vil jeg
tænkte, at nok en af mine hardware (RAM, VGA ,...) havde problemet, men Jeg har ændret dem, men det didtnt arbejde.
I dag en af mine venner fortalte mig, at hans pc fik samme problem nøjagtigt. (Min hårde er også fint, jeg tilsluttet den til en anden pc andit var ok)
Nu ønsker jeg at vide, er det en virus?
Hvordan kan jeg fast det?
Tak

Det er ikke sandsynligt, at være en virus, der forårsager problemet.En virus er software, og behov for at bruge
CPU'en til at fuldbyrde.Fra hvad du beskriver,
er du ikke engang få bios startprocessen kontroller, der løber fra bundkortet firmware.

Du kan få et defekt bundkort, en dårlig strømforsyning, en blæst CPU chip, en udslettet eller defekt bios chip osv.

Jeg vil starte med strømforsyning.Enten erstatte en ny strømforsyning eller foranstaltning strømforsyningens spænding selv.Herfra, fejlfindingstrinnene bliver sværere, medmindre du har et ekstra CPU til at erstatte, og korrekt prøvningsudstyr at tjekke ud bundkortet.

kunne det være en slags BIOS virus?
Giv din harddisk scannet på en anden god maskine med nogle anti-virus software installeret, og se om der er nogle gammeldags BIOS virus stadig på din harddisk.Mest sandsynlige disse virus blev udløst på fredage og Wendesdays.

funnynypd wrote:

kunne det være en slags BIOS virus?

Giv din harddisk scannet på en anden god maskine med nogle anti-virus software installeret, og se om der er nogle gammeldags BIOS virus stadig på din harddisk.
Mest sandsynlige disse virus blev udløst på fredage og Wendesdays.

House_Cat wrote:

Det er ikke sandsynligt, at være en virus, der forårsager problemet.
En virus er software, og behov for at bruge CPU'en til at fuldbyrde.
Fra hvad du beskriver, er du ikke engang få bios startprocessen kontroller, der løber fra bundkortet firmware.Du kan få et defekt bundkort, en dårlig strømforsyning, en blæst CPU chip, en udslettet eller defekt bios chip osv.Jeg vil starte med strømforsyning.
Enten erstatte en ny strømforsyning eller foranstaltning strømforsyningens spænding selv.
Herfra, fejlfindingstrinnene bliver sværere, medmindre du har et ekstra CPU til at erstatte, og korrekt prøvningsudstyr at tjekke ud bundkortet.

dette problem årsagen hovedsageligt af hardware. Alle kender.Hvis ur PC hardware ikke ordentligt sikret mod elecricity chok derefter u ansigt gerne disse problemer.U kan bruge unintrupted strømforsyning (UPS) for ur sikkerhed fra shocks.This skader meste PSU og mb

Hej
Første gang jeg støder rhis problem jeg fjerne backup battry og sætte den på plads, så da jeg vendte om bios side blev vist, men efter jeg restart der var ingenting.
Så du mener, at det er på grund af Power Supply?

forsøge at tænde computeren uden en harddisk.Hvis din pc siger "nej opstartsenhed", din PSU er defekt.

Ingen bip.
Jeg vil gerne understrege, at før dette skete, da jeg arbejdede 2 eller 3 gange vinduer hængt og sidste gang, når jeg genstartet, der skete.

du kontrollere eventuelle cap lækage på bundkortet og udskifte batteriet, hvis det er muligt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back