Min værelseskammerat spiser min hjerne ud

N

nitr8

Guest
Jeg ønsker en sammenligning af fordele og ulemper ved LabVIEW VS LabWindows / CVI.
Hvorfor skal jeg foretrække det ene frem for den anden.
Enhver hjælp vil redde mig fra ham.

Du kan gøre de samme ting i nogen af dem.CVI er let at bruge, hvis du kender C ellers stick med Labview.

actaully han læst et sted, at for komplekse ting LabWindows er bedre end LabVIEW.
hvad kan LabWindows gøre at LabVIEW ikke kan.

Det er virkelig kommer ned til, hvad du vil gøre.Som et F & U ingeniør Jeg synes LabVIEW let at skrive min test-programmer og-simulering med uden at kontrollere for syntaksfejl, holde styr på typer, og alle andre irrelevante programmering spørgsmål i forbindelse med C / C .Men hvis du er vant til C / C type miljø og knowhow OT komme til klasser og objekter så LabWindows er godt for dig.Men så snart du opdager alle VIS, og deres evner og vide hvordan man bruger dem, så Labview er vejen at gå for produktiviteten.

Brug LabVIEW at gøre standard analyse af fange signal: FFT, se realtid grafer, gemme data på disken, osv., osv. I dette tilfælde, LabVIEW er meget let og kraftfuld.Men hvis du har brug for at programmere noget bestemt, glem Labview!Grafiske programmer er noget rod!

For eksempel, at lave en enkelt sekvens skal du bruge den sekvens boksen, mens standard programmering er indlysende ...Idem til sag boks, osv., osv.

At forenkle det program, du skal gøre en masse af indlejrede Vis ....

Kort sagt, hvis du har brug for særlig planlægning, brug LabWindows eller Measurement Studio.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back