mindst mulige stærk markedsposition for batteriladning

P

Pina

Guest
Hi guys!Jeg vil gerne gøre en batterioplader til 240V LiION batteri, som kunne kilde 5-6A.De ting er, at der skal være så lille og let som muligt.Så hvad det er for en topology ville blive anbefalet til dette.

Jeg forestiller mig, at jeg bare kunne afhjælpe 220Vac input og send den til en sorteper konverteren.Ville det være OK?Selvfølgelig ville der ikke være nogen input / output isolation.Kunne det være et problem?

Enhver rådgivning er naturligvis velkomne.

Hej

Først bør du tjekke specs.på dit batteri.

Lithiumbatterier har et maksimalt strømforbrug de kan oplades med ... også afhængigt af, hvordan pack er gjort, og hvis der er en sikkerheds-kredsløb,
der normalt er der.

Også når et litium er helt afladet anbefales det ikke lige til at oplade med den maksimale strøm batteriet kan håndtere.
Første opladning med en strøm på C/10, dette er en tiendedel af det samlede ansvar for batteri (sive charge).Så kan du normalt bruge en meget højere ladestrøm.
Hvad du behøver, er en slags nuværende generator.Som batteriet afgifter spændingen stige til din flyde spænding.Det er meget vigtigt ikke at gå over den anbefalede spænding på batterierne.Lithium-batterier kan være meget ubehagelige andet.

Hilsen

Pina wrote:

Hi guys!
Jeg vil gerne gøre en batterioplader til 240V LiION batteri, som kunne kilde 5-6A.
Enhver rådgivning er naturligvis velkomne.

Pina wrote:

Hi guys!
Jeg vil gerne gøre en batterioplader til 240V LiION batteri, som kunne kilde 5-6A.
De ting er, at der skal være så lille og let som muligt.
Så hvad det er for en topology ville blive anbefalet til dette.Jeg forestiller mig, at jeg bare kunne afhjælpe 220Vac input og send den til en sorteper konverteren.
.
Ville det være OK? Naturligvis ville der ikke være nogen input / output isolation.

Kunne det være et problem?Enhver rådgivning er naturligvis velkomne.

powerint.com lyder som om du

se der app noterne BATT opladere

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back