mit LCD Display Shutdown Efter få sekunder

F

flexx

Guest
[Size = 6] kan nogen hjælpe mig i min LG 19 tommer LCD?? min LCD-skærm Display Shutdown Efter få sekunder jeg tjekkede den magt og evry ting er oki er der nogen måde at løse det? please help [/size]

er det din skærm eller CPU'en er at blive lukket ned? bedes du kontakte LG servicecenter (gratis), hvis det stadig er under garanti periode.

hej mand, det er ikke om min cpu, cuz når jeg slutter den til min compuer skærmen vise alt, men efter 5 sek skærmen stoped at vise og LCD-lys stadig på, hvis TRN det af og tænde den igen u skal se ur computer og igen efter 5 sek den vil miste det jeg testede den største magt, men I dont know, hvorfor der stadig

Hej flexx, når din skærm nedlukning, er Power LED stadig? Hvis ja, bedes du kontrollere LCD'er PSU kredsløb og der kan være en eller flere kondensator er demaged.

tak mand for Deres svar synes alle kondensatorer er SMD, og ​​jeg fik lykketræf amperemeter, men det virker med regelmæssige kondensatorer, hvordan kan jeg maengder, jeg bestemme deffect dem? og PSU kredsløb i LCD indeholde folloing 1 til 2 IC'er indeholder MOSFETs transisitors 2 - CU for flurecent LCD 3 - SMD capacitos 4 - SMD transistorer dette i alle LG LCD-skærme håber, nogen skal nok hjælpe mig tak

tak mand til stedet det hjælper, men jeg har brug for en god foranstaltning værktøj til at teste Lelon kondensatorer placeret arround inverter kredsløb i mit LCD overvåge hellp?

[Quote = flexx] tak mand for det sted, det hjælper, men jeg har brug for en god foranstaltning værktøj til at teste Lelon kondensatorer placeret arround inverter kredsløb i min LCD-skærm enhver hellp? [/Quote] Hej, hvis jeg var dig ville jeg erstatte alle de mistænkte hætter uden behov for at teste dem først, bør du udskifte dem og reparere din skærm. held og lykke hilsen

egentlig? Hvordan kan jeg gøre det, kan jeg erstatte Leon hætter med en anden fandt jeg ingen koder på dette hætter og jeg dont vide, hvordan at genkende, hvis dette er godt eller dårligt du hjælpe mig

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back