Mobiltelefon oplader

P

purifier

Guest
En AC -> DC-konvertering er opnået ved hjælp af en ensretter ..Og det skridt ned sker ved en transformer ...Så går jeg stepdown 230V til 20V og at 20V jeg rette op på omkring 9-12V, jeg får min kræves output.Men det vil bestemt gøre mit ciruit se større.

I dag er de Nokia-opladere (adapter) vejer så lav som 80gms ...Hvad gør de indeholder ...Kan nogen sende den skematiske please?Jeg tænkte på, hvordan denne DC (som er obligatorisk for afgifter formål) er opnået ved denne lille adapter ...

Microsoft zgodnie z wcześniejszymi przypuszczeniami już niedługo całkowicie zastąpi markę Nokia. Zamiast tego smartfony z Windows Phone na pokładzie będą sprzedawane pod nazwą Microsoft Lumia. Rebranding rozpocznie się od Francji i stopniowo będzie przeprowadzany w kolejnych krajach. Napis "Microsoft Lumia" będziemy mogli zobaczyć wszędzie, od serw...

Read more...

Det
er den samme teknologi, der gør computerens strømforsyning lettere og mere effektiv, eller oplades batteriet i din barbermaskine: skifte teknologi.Skifte kredsløb fjerne voluminøse transformere men har et højt toneleje (frekvens) jamre det
er meget irriterende, hvis du har en god hørelse.

Beklager, jeg ikke har en skematisk, men hvis du surfer rundt på nettet jeg er sikker på, at du
vil finde et par stykker.

Held og lykke!

Jeg har kun en oplader med mig og så jeg tror ikke, at jeg kan bryde den op ...i så fald
vil jeg har til min cellphone afsat alt for ...Og Switching Kredsløb?Hvordan er de nyttige her og på hvilken måde kan de erstatte de voluminøse transformere?

Jeg brød en åben til at besvare de samme spørgsmål.det anvendes en diode bro til at konvertere 120vAC til 240VDC derefter en HV step-down til sorteper 240V til 5V.

det
er lyset, fordi der ikke er nogen transformer, men det er ikke let at gennemføre 240V sorteper konverteren.
en - det
er dødbringende, hvis du skruer op
to - 300v chips er svære at finde
tre - 300v hætter osv. er dyrepurifier - en sorteper konverterens skifter til og fra på et par hundrede kHz - skal bredden af hver puls kan variere fra 0% til 100%,
hvilket giver et output spænding på 0-VIN.Af denne 240V-5V ansøgning, konverteren kører på omkring 2% arbejdscyklus.Og det
er ikke, at der ikke er Magnetics er der bare ingen transformer, så ingen tunge jern kerne.
Alle DC-DC-konverter skifter til en inductor, men de skifter så hurtigt (kHz-MHz) den inductor kan være meget lille, så de er små og lette -> giver et samlet system vægt består hovedsagelig af plastic shell for AC væg vorte.

Hmm ... åbnet en ... og fundet nogle enheder ... små .... og det indeholder en bro ensretter ...Nu er jeg på nogen måde kan designe et sådant kredsløb mig?Kan nogen sende en skematisk?

purifier wrote:

I dag er de Nokia-opladere (adapter) vejer så lav som 80gms ...
Hvad gør de indeholder ...
Kan nogen sende den skematiske please?
Jeg tænkte på, hvordan denne DC (som er obligatorisk for afgifter formål) er opnået ved denne lille adapter ...

Takket nic .... jeg downloade filen nu ... jeg
vil komme tilbage til dette indlæg ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back