Model Parameters for Level 49 BSIM3 Version 3.1

A

arafatsagar

Guest
hej,
Basic Model Parameters for Level 49 BSIM3 Version 3.1 MOS modellen omfatter 105 parametre.blandt dem jeg har fundet forklaringen på næsten alle parametre undtagen følgende --

PRDSWPK2WKETALKETAPU0PUAPUBPVSATPETA0PKETA

det vil være en stor hjælp hvis nogen af jer venligst fortælle mig betydningen af ovennævnte parametre.
Jeg har brug for en anden hjælp.
Jeg ønsker at beregne drain til kilde aktuelle fra parametre.men jeg dont kende hvor ligninger skal følges for at gøre dette.hvis jeg bruger ideel MOSFET ligninger resultaterne afviger meget fra den opnåede værdi fra hspice simulering.Jeg ønsker, at ligninger til at beregne drain til kilde aktuelle inden for en række A5%.
Er det muligt?
behage hjælp mig som en del af min afhandling arbejde.
venter på dine værdifulde svar.
tak på forhånd.

arafatsagar wrote:

hej,

Basic Model Parameters for Level 49 BSIM3 Version 3.1 MOS modellen omfatter 105 parametre.
blandt dem jeg har fundet forklaringen på næsten alle parametre undtagen følgende --PRDSW
PK2
WKETA
LKETA
PU0
PUA
PUB
PVSAT
PETA0
PKETAdet vil være en stor hjælp hvis nogen af jer venligst fortælle mig betydningen af ovennævnte parametre.

Jeg har brug for en anden hjælp.

Jeg ønsker at beregne drain til kilde aktuelle fra parametre.
men jeg dont kende hvor ligninger skal følges for at gøre dette.
hvis jeg bruger ideel MOSFET ligninger resultaterne afviger meget fra den opnåede værdi fra hspice simulering.
Jeg ønsker, at ligninger til at beregne drain til kilde aktuelle inden for en række A5%.

Er det muligt?

behage hjælp mig som en del af min afhandling arbejde.

venter på dine værdifulde svar.

tak på forhånd.

tak for svaret.
men simuleringen resultat ikke give mig vejen for beregningen.det bare sender mig produktionen.Jeg vil gerne vide, hvordan man beregner drain til kilde strømme.Jeg har brug for de ligninger, som hspice bruger til at beregne værdier.Jeg har brug for at vide, hvordan hspice bruger parametre i sin ligninger.
bedes du sende din værdifulde feedback.
et andet spørgsmål -
hvor nøjagtigt hspice eller kadencen beregner værdier drain til kilde strømme?

arafatsagar wrote:

tak for svaret.

men simuleringen resultat ikke give mig vejen for beregningen.
det bare sender mig produktionen.
Jeg vil gerne vide, hvordan man beregner drain til kilde strømme.
Jeg har brug for de ligninger, som hspice bruger til at beregne værdier.
Jeg har brug for at vide, hvordan hspice bruger parametre i sin ligninger.

bedes du sende din værdifulde feedback.

et andet spørgsmål -

hvor nøjagtigt hspice eller kadencen beregner værdier drain til kilde strømme?

wpchan05 wrote:Hi, nøjagtighed bestemmes af krydderiet model af transistorer, ikke simulator.
Hvis du ønsker, at empircal formel for MOS model, kan du kigge i dokumentationen til BSIM3, som bør være til rådighed i hspice, spøgelse, eller UC Berkeley.
Efter min mening er det BSim3 model værktøj kompliceret for den menneskelige hjerne forarbejdning.

http://folk.uio.no/sveib/SpectreVeiledning.pdf

Se pg174 for bsim3 model reference.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back