Modellering en transmission linje.

A

akhilrathore

Guest
hej,
Jeg designer en CML for OC-192 (10 Gbps).uden de transmission line det er achiving alle specs,
med line længde op til 1mm det klarer sig godt nok over, at båndbredde redduces
considerabily,
mit spørgsmål er, til simulering og praktiske formål, hvad længden af TX-linje vil være nok til at sikre et korrekt fungerende CKT.

Jeg bruger en 50 ohm Tx strækning, der er RC lukket afsluttes, er der et problem med opsigelse eller noget andet er der galt?

venligt hjælpe ....
Thanks and regards,
Akhil

Med en korrekt opsagt ideal transmission line it's længde bør ikke have indflydelse på alle.

Jeg terminared 50Ω TX-line på belastningen med 50Ω modstand og kondensator af 10f ved han belastning,

men ved kilden slutningen consedering pakke parasitter jeg brugte 75Ω.

Er noget galt med denne opsigelse?

akhilrathore skrev:

Jeg terminared 50Ω TX-line på belastningen med 50Ω modstand og kondensator af 10f ved han belastning,men ved kilden slutningen consedering pakke parasitter jeg brugte 75Ω.Er noget galt med denne opsigelse?

50Ω bruges til at matche med den karakteristiske impedans Tx line,

Jeg kører en off chip belastning på 50 Ω

Jeg kan ikke tydeligt se dit kredsløb (hvordan du tilsluttet 50 ohm, 75 ohm og kondensatoren).For at undgå misforståelser, kan du vise en skematisk?

hej,
Dette stykke CKT med Rd som 75Ω og Z0 som 50Ω.
kondensator i serie med Z0 er 10f.
Pakken parasitter er ikke vist her.

Tak,
Akhil
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Valget af 50 ohm er et kompromis mellem power handling formåen og tab af signal pr længde, for luft dielektrisk.

For billige kommercielle kabler som dem, der sætter CATV til dit hjem, 75 ohm er standard.Disse kabler er ikke nødvendigt at bære høj effekt, så den vigtigste egenskab, som bør overvejes er lavt tab.Svaret på "hvorfor 75 ohm?"

Pointen er, at 10 FF er faktisk gerne bruge nogen opsigelse til min mening.Jeg forstår, at du har til hensigt at drive en overfoersel linje af bestyrelsen, så det vil have en betydelig længde i alle tilfælde.For at undgå et DC belastning, kan du bruge en AC koblet opsigelse eller en 100 ohm differentieret afslutning, men i begge tilfælde signalet fuldstændig absorberet ved linjens slutning, at reducere forskellen signal til 40% af åbne kredsløb niveau.Normalt skal chaufføren være konstrueret til denne form for belastning.

Besejler ruten effektivt uafsluttet ville forårsage multipel signal overvejelser i begge ender.

Citat:

Pointen er, at 10 FF er faktisk gerne bruge nogen opsigelse til min mening.
Jeg forstår, at du har til hensigt at drive en overfoersel linje af bestyrelsen, så det vil have en betydelig længde i alle tilfælde.
For at undgå et DC belastning, kan du bruge en AC koblet opsigelse eller en 100 ohm differentieret afslutning, men i begge tilfælde signalet fuldstændig absorberet ved linjens slutning, at reducere forskellen signal til 40% af åbne kredsløb niveau.
Normalt skal chaufføren være konstrueret til denne form for belastning.Besejler ruten effektivt uafsluttet ville forårsage multipel signal overvejelser i begge ender.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back