modstand for metallet falder, når vi går højere

M

manruru

Guest
hej ..
Kan du give mig det svar, for denne ...
hvorfor modstanden falder, når vi går ind for højere orden metaller?

varmeledning band er meget langt fra kernen og dermed tiltrækningskraft og er meget mere fri til at bevæge sig giver mindre modstand mod strømmen af nuværende ....

Hej,

Den specifikke modstand falder, og bredde øges som vi går til højere metaller, og dette resulterer i nedsættelse af modstanden.At støtte min redegørelse, herez formlen:
R = Rs (L / W)
R --- Resistance
Rs --- Resistivity
L --- længde Resistor
W --- Bredde af Resistor

Hvis du tager hensyn til den snyltende modstand så også afstanden mellem disse metaller er stor, så modstanden er lav.

Paramjyothi

Paramjyothi skrev:

Hej,Den specifikke modstand falder, og bredde øges som vi går til højere metaller, og dette resulterer i nedsættelse af modstanden.
At støtte min redegørelse, herez formlen:

R = Rs (L / W)

R --- Resistance

Rs --- Resistivity

L --- længde Resistor

W --- Bredde af ResistorHvis du tager hensyn til den snyltende modstand så også afstanden mellem disse metaller er stor, så modstanden er lav.Paramjyothi

Hej,

Desværre har der været en fejl i mit svar:

W = Bredde af metal
L = Længde af metal
Rs = Resistivity af metal
R = Resitance af metal.

Hvis du mener, layout eller PNR synspunkt længde og bredde af metal spiller en vigtig rolle for beregningen af den modstand af metaller eller vurdere timingen af en bestemt sti (for PNR-spørgsmål).Samme måde for parasitære beregninger for.

Paramjyothi

normal højere metal bygget med diffrerent materiale, som er den ark modstand lavere

Forklaringen er enkel - normalt M1 er den tyndeste, M2-Mtop-1 er tykkere og top metal er det tykkeste.Også top metal si ofte en smule anderledes legering derefter de andre metaller (undertiden kobber ...)

manruru skrev:

hej ..

Kan du give mig det svar, for denne ...

hvorfor modstanden falder, når vi går ind for højere orden metaller?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back