modtage data fra seriel port

A

aria88

Guest
Hej Jeg har brug for at modtage data med avr codevision.data sendes fra seriel port. Please hjælp mig

den codevision modtager data?? eller du ønsker at programmere din AVR til UART interface ved hjælp af codevision? mere detaljeret venligst ..

Når u bruger CodeVisionAVR, u kan være let at konfigurere UART for enhver AVR chip ved at gå til Tool -> CodeWizardAVR. Og så u blot klikke ønskede indstillinger. Den sidste, i CodeWizardAVR dialogen, u gå til Fil-> Program forhåndsvisning, u kan se koden som u konfigureret før. På den anden side, kan du bruge u CodevisionAVR som en terminal (modtage og transmittere data via COM-port). Det første, du nødt til at sætte COM-port som: baud rate, paritet bit, stop bit ... u gå til Opsætning -> Terminal (jeg tror det er let at sætte nogle option). Efter endt indstilling, kan du u terminalen nemt ved at gå til Tools -> Terminal. Jeg tror, at CodeVisionAVR interface er virkelig nemt for newbie. Men hvis du har nogen spørgsmål, kan du fortælle mere detaljer: D

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back