Velkommen til EDABoard.com Det Internationale Elektroniske Diskussionsforum: EDA-software, kredsløb, skemaer, bøger, teori, papirer, asic, pld, 8051, DSP, Netværk, RF, Analog Design, PCB, Servicehåndbøger

Register Log in

Modulation & radio gymnasium Books

C

cmunikat

Guest
Kære alle,

Kan du foreslå bøger til gymnasieelever på:

* Modulation (generelt)
* Radio links

Thanx

Cmunicat

N

news

Guest
XXI wiek przyniósł nam wiele przydatnych urządzeń, bez których dziś nie wyobrażamy sobie życia. Jednym z najbardziej docenianych jest telefon komórkowy, który na przestrzeni wieloletnich zmian, stał się wielofunkcyjnym smartfonem. Jego funkcja jest bardzo zbliżona do tej jaką pełni komputer.

Read more...

D

djalli

Guest
Jeg ved ikke, om nogen bog er stadig til rådighed for gymnasieelever i modulationer teknikker.Hvad jeg vil foreslå dig er at hente de amerikanske hær kurser / noter til graduering.Da der er noter egnede / nem og konstrueret til at læse ved soldat drenge i US Army (mange af dem næppe bestået gymnasiet), hvorfor de ikke kan ikke være egnet for gymnasieelever?Jeg fortæller dig det bedste tilnærmelse.

C

cmunikat

Guest
Kære Djalli,

Tak for dit svar.Jeg tror, de vil arbejde.Men, hvor kan jeg finde disse kurser / noter?Kan jeg hente dem fra ethvert websted?

Cmunikat

Toggle Sidebar

Welcome to EDABoard.com

Sponsor