momentum-annoncer hjælpe

A

ameziane

Guest
hej
Jeg vil importere figurer fra AutoCAD til memntum.
Kan I hjælpe mig venligst, fordi vi har to problemer, når jeg forsøger at importere alle figurer:
1 - en besked apparaitre (advarsel) i dont know why.
2 - laget for mementum er anderledes i AutoCAD (hvordan du ændrer et lag på AutoCAD). I momentu den betingelse er den røde farve.

konvertere formet i DXF format
derefter importere filerne til layout editorof ADS
Det var det

Khouly

Yes sir
Jeg gemte formen i dxf-format og jeg importere den til annoncer layout (momentum), men problemet er:

De ved, at der i annoncer layout, når du trækker en form (polygon for eksempel) du så polygonen på farven rød (denne form fremlægge en betingelse) Det er et lag af COND.
men mig, når jeg trækker den samme form i AutoCAD og jeg forsøger at importere den i layout annoncer de reults er bare polyline (så der er ikke en farve af en betingelse).
det er mit problem.
hvis du kan hjælpe mig venligst og takket

Hej,

Du kan gøre som følgende:

Vælg alle og derefter klikke på højre knap (over den valgte overflade), og klik på Polygon Layer, og der kan du ændre dit layout til ønsket lag dvs betingelse lag.Der er en masse forskellige polygoner og nogle gange har jeg bemærket ekstra linier, der ikke er synlig, indtil du kontrollere fysiske tilslutning af designet.Det kan gøres ved at vælge Værktøjer-Check Connectivity-Show Fysisk Interconnect, der kan du se nogle ekstra linier, der ikke er en del af designet.Du kan derefter vælge de linjer og slette dem.

Jeg håber, at dette hjælper.Held og lykke.

ERNO

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back