Monitor Benq t705 - svar at give signal

S

slawarek

Guest
Hej Jeg er interesseret i, om skærmen er fastgjort, når computeren starter selv med det signal grafik-kortet, hvis jeg har hele tiden vende den - jeg ved det ikke.
 
Hvis der ikke signal er kompa overvåge går i sleep mode og afbrydere, når du starter kompa.
 
Når du tænder for jeg er nødt til at trykke på ON terminal på monitorku og stadig virker, så hvis det er ligesom en ven skrev det eller kablet fra kortet kan blive påvirket af, om en fejl i skærmen.
 
Eksklusive de nuværende bånd helt fratage skærmen selv, og derfor du ikke tænde.Prøv ikke at slukke for skærmen med den aktuelle (ikke slukke for bånd) og den normale tilstand off kompa.Efter nogen tid skærmen skal gå i standby, og når du genstarter kompa selv bør anspore til handling.
 
Jeg ville bare være sikker på, at de er lige eller kun mig.
Mange tak.
 
Jeg spurgte, hvordan man gør det for at involvere sig og gik ind i standby efter podpięciu til netværket.
 
Prøv at deaktivere kompa vente, indtil skærmen går i standby selv, vent et stykke tid, så lige ved strip.Tænd for bånd og vende og kontrollere kompa.Hvordan hjælper ikke, måske vil det ikke gøre noget uden megen indblanding i skærmen.Jeg skriver dette baseret på erfaringer med andre skærme i denne model ikke er markeret.
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top