Moscap Design!

A

Anachip

Guest
Hej,

Jeg har et spørgsmål her.Jeg vil sige, at jeg ønsker at have en kondensator med udformningen af MOSCAP transistor, hvad er den faktiske måde at gøre det.Er drain, bulk-og kilde er koblet sammen, og porten er i sig selv, så det har kun 2 terminal, som opfører sig som en 2 plat kondensatorer og som MOS er godt at gøre dette (NMOS eller PMOS).Er der nogen specifikke beregning størrelse de transistor for den angivne kapacitans værdi.Currently im benytter kadencen at måle værdien af MOSCAP ved at se på den samlede gate kapacitans (Cgg) under DC drift valgmuligheder.

Tak,
Anachip

Jeg foreslår den Fundamentals of Modern VLSI Devices (ved Taur og Ning) bog med et kapitel om MOSCAP.

Anachip wrote:

Hej,Jeg har et spørgsmål her.
Jeg vil sige, at jeg ønsker at have en kondensator med udformningen af MOSCAP transistor, hvad er den faktiske måde at gøre det.
Er drain, bulk-og kilde er koblet sammen, og porten er i sig selv, så det har kun 2 terminal, som opfører sig som en 2 plat kondensatorer og som MOS er godt at gøre dette (NMOS eller PMOS).
Er der nogen specifikke beregning størrelse de transistor for den angivne kapacitans værdi.
Currently im benytter kadencen at måle værdien af MOSCAP ved at se på den samlede gate kapacitans (Cgg) under DC drift valgmuligheder.Tak,

Anachip

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back