Motion Detection-algoritme

F

feiutm9898

Guest
Jeg leder efter bevægelsesdetektering algoritme.Arbejdet skal gøres for at gøre sammenligning mellem JPEG foto for at bestemme flytter ogject eksisterer.

Jeg planlægger at gøre det med micronctroller wothout DSP.

Bedes du gøre mig en tjeneste.Tak.

u kan søge efter et dokument af Rahul sarpeshkar og Jörg kramer.they har gjort en god indsats på bevægelse detectors.u kan gøre dette, hvis u har planer om at lave en VLSI-chip i en bevægelse detector.if u dont nødt til at bestemme hastigheden derefter u kan gå ind for Rainer Deutschmann afhandling, hvis u har behov for det jeg skal uploade it.But alligevel, hvis u foretage en simpel google-søgning u skal komme tha samme.

hilsen
amarnath

amarnath skrev:

hvis u dont savn at bestemme hastigheden så u kan gå ind for Rainer Deutschmann afhandling, hvis u har brug for det jeg skal uploade det.hilsen

amarnath

Der er en masse artikler om bevægelsesdetektering, kan du bruge Google til at finde det

Jeg synes det er svært at gøre det med jpeg-format bcoz sin kodning technics u kan ændre pic at bmp efter at u kunne bruge mange andre algorithems såsom:
gerne minimale forskelle i effekt (min kvadrat-metoden) og også u kunne bruge corrolation metoder ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back