Multi adgangskode låsning ... Hvordan ??????

N

Neha007

Guest
Som vi alle kender. Rar fil kan krypteres ved hjælp af en adgangskode wihout som filer i ikke kan acessed.Nu er mine krav er noget der ligner det samme, men med et twist.Jeg ønsker at kryptere en fil, så det kræver en adgangskode for at åbne.Når mappen er åben og den exe-fil indeni er udført, og mappen er lukket, igen det shud kryptere sig selv med et nyt password automatisk, så efter et forsøg, selv mester gør ikke kender den nye adgangskode for at åbne filen.Dette er for at gøre filen kun bruge én gang.Naturligvis den person, der kan kopiere exe-filen fra mappen, når den er åben.Men natuarlly han vil gøre det, hvis han ved, at næste gang han vil ikke være i stand til at åbne den.
Skal jeg forvente nogen sugessions og recomendations til enhver programmel og links relateret til en sådan ansøgning.Takke en og alle ...... Neha

Jeg tror, du kan gøre det ved at placere et script inde i mappen, skal være låst.Scriptet kører automatisk, når nogen åbner mappen og opdaterer adgangskode til repone det.Dette er dog mest sandsynligt at blive opdaget som en virus.

Hej alle

U behøver at vide om password sikre så er jeg der med info, at Password Sikre giver dig mulighed for at beskytte mapper på din PC, netværk eller USB-nøgle med en adgangskode.Dette er din ultimative løsning til at blokere adgang til mapper til uønskede brugere.

hver gange Mapper være beskyttet i DOS, Windows i fejlsikret tilstand, og i andre operativsystemer; passwords er ikke gemt på harddisken eller i Windows registreringsdatabasenøgler, du kan beskytte ubegrænset antal mapper og undermapper i den fulde version, støtte til USB eksterne og flytbare drev.

bare bruge den omhyggeligt og resterende din adgangskode med omtanke.

cristinijames skrev:

Hej alleU behøver at vide om password sikre så er jeg der med info, at Password Sikre giver dig mulighed for at beskytte mapper på din PC, netværk eller USB-nøgle med en adgangskode.
Dette er din ultimative løsning til at blokere adgang til mapper til uønskede brugere.hver gange Mapper være beskyttet i DOS, Windows i fejlsikret tilstand, og i andre operativsystemer; passwords er ikke gemt på harddisken eller i Windows registreringsdatabasenøgler, du kan beskytte ubegrænset antal mapper og undermapper i den fulde version, støtte til USB eksterne og flytbare drev.bare bruge den omhyggeligt og resterende din adgangskode med omtanke.

cristinijames skrev:

Hej alleU behøver at vide om password sikre så er jeg der med info, at Password Sikre giver dig mulighed for at beskytte mapper på din PC, netværk eller USB-nøgle med en adgangskode.
Dette er din ultimative løsning til at blokere adgang til mapper til uønskede brugere.hver gange Mapper være beskyttet i DOS, Windows i fejlsikret tilstand, og i andre operativsystemer; passwords er ikke gemt på harddisken eller i Windows registreringsdatabasenøgler, du kan beskytte ubegrænset antal mapper og undermapper i den fulde version, støtte til USB eksterne og flytbare drev.

bare bruge den omhyggeligt og resterende din adgangskode med omtanke.

Neha007 skrev:

Som vi alle kender. Rar fil kan krypteres ved hjælp af en adgangskode wihout som filer i ikke kan acessed.
Nu er mine krav er noget der ligner det samme, men med et twist.
Jeg ønsker at kryptere en fil, så det kræver en adgangskode for at åbne.
Når mappen er åben og den exe-fil indeni er udført, og mappen er lukket, igen det shud kryptere sig selv med et nyt password automatisk, så efter et forsøg, selv mester gør ikke kender den nye adgangskode for at åbne filen.
Dette er for at gøre filen kun bruge én gang.
Naturligvis den person, der kan kopiere exe-filen fra mappen, når den er åben.
Men natuarlly han vil gøre det, hvis han ved, at næste gang han vil ikke være i stand til at åbne den.

Skal jeg forvente nogen sugessions og recomendations til enhver programmel og links relateret til en sådan ansøgning.
Takke en og alle ...... Neha

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back