multilevel PWM signaler

M

mess123

Guest
Hej, Hvad er den sande betydning af flere niveauer PWM? Hvordan kan jeg generere flere niveauer PWM? Kan vi få en konstant intermittens (ikke sinosoidal) multilevel PWM? Er der nogen henvisning papir til dette? På forhånd tak.

Det er præcis, hvad navnet antyder. Der er PWM opererer mellem to spændingsniveauer og spændingen niveauer leep frø i flere bands. Du har magt forsyninger af forskellige spændinger. Fordelen er det kræver mindre filtrering. Multi-level sigma delta analog digital til analog konvertere fungerer på samme måde. [Url = http://ljs.academicdirect.org/A06/42_58.htm] En Sammenlignende Modellering Study of PWM Control Techniques for Multilevel kaskader inverter fra Leonardo Tidende Sciences [/url]

Tak RCinFLA for denne hurtige svar. Jeg har ikke forstået hvordan virker duty cycle (%) vedrører med denne multilevel PWM? I to plan PWM, er det underforstået godt, at det er OnTime / samlede tid??? Så i flere niveauer også, det er den average_on / hele perioden? Jeg håber at få venlige svar igen ... På forhånd tak

Samme som to niveau, men blot at bryde de to niveau PWM i individuelle stablet delsegmenter af de større spændingsområde. Kun trick er underniveauer behov for at spænde fra 0 til 100% duty cycle at have en ordentlig crossover-linearitet, medmindre overlappende strømforsyninger anvendes.

Endnu en gang tak ... Er der nogen reference for Verilog kode til at lave dette projekt (dvs. generation af sige 3 niveau 3-faset PWM bruger FPGA) ... Jeg ønsker at generere PWM signaler gennem Altera DE2 bord.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back