Multisim 9-arbejder demo

J

JNekas

Guest
Den DesignSuite 9 Software omfatter et fuldt integreret version af Multicap, Multisim, Ultiboard og Ultiroute.

Fangst og layout funktionalitet i denne software vil virke i al fremtid, og simulation og autorouting er tilgængelige for dig, for en 45-dages periode efter installation.I alle tilfælde er denne software giver dig adgang til det komplette sæt af funktioner, der findes i vores Power Pro produkter vores største produkt liste!

Bemærk, at dette ikke er en demo-version den eneste begrænsninger i denne version vedrører projektets størrelse (50 komponenter, 750 knappenåle og 2 lag).Vi stoler på, at dette vil give dig den fleksibilitet, du har brug for at træffe et reelt projekt gennem hele design flow.

Klik på knappen nedenfor for at downloade din DesignSuite 9 software.(202.1MB)

ftp://ftp.interactiv.ni.com/pub/interactiv/demo/dsfree9.exe

JNekas wrote:

Den DesignSuite 9 Software omfatter et fuldt integreret version af Multicap, Multisim, Ultiboard og Ultiroute.Fangst og layout funktionalitet i denne software vil virke i al fremtid, og simulation og autorouting er tilgængelige for dig, for en 45-dages periode efter installation.
I alle tilfælde er denne software giver dig adgang til det komplette sæt af funktioner, der findes i vores Power Pro produkter vores største produkt liste!Bemærk, at dette ikke er en demo-version den eneste begrænsninger i denne version vedrører projektets størrelse (50 komponenter, 750 knappenåle og 2 lag).
Vi stoler på, at dette vil give dig den fleksibilitet, du har brug for at træffe et reelt projekt gennem hele design flow.Klik på knappen nedenfor for at downloade din DesignSuite 9 software.
(202.1MB)ftp://ftp.interactiv.ni.com/pub/interactiv/demo/dsfree9.exe

Fra hjemmesiden:

"Internet adgang kræves for at aktivere simulation og autorouting funktionalitet."

hvad der er nye ting i multisim 9 ...Jeg har multisim 6,1 pro .....

Multim sim 9 er langt bedre end multisim 6.Opdateret bibliotek, støtte til mere komplekse digitale blokke, coutners etc tilsættes.Også, grænsefladen er ændret og mere brugervenlige nu.Men hvis du ønsker at få Multisim, foreslår jeg,
at få Multisim 10, som støtter MCU, VHDL sammen med alle de elementer af 10.

Jeg har denne version og multisim 7-demo og de er næsten de samme

Internet adgang kræves for at aktivere simulation og autorouting funktionalitet. "

Please, jeg kan ikke få det download-link til at arbejde. hjælpe behov, nu dør her mennesker

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back