N-Chanell MOSFET PSMN2R0-60ES Droping for meget spænding accross det

A

ahsoopk

Guest
Hej alle, jeg bruger PSMN2R0-60ES NXP N-MOSFET som switch for 50V forsyning, har jeg fået 10K modstand fra 50V til Gate og NPN transistor gør spændingsdeler med 10K modstand for at styre omskiftning af Gate spænding. Drain af MOSFET er 50V. nu med enhver belastning forbundet er faldet 3,5 spænding accross drain og source .. kan nogle organ hjælpe mig ordne dette dræn til kildemodstand er 1.8mOhm venlig hilsen, ME

Kære ahsoopk Hej Det betyder, at din MOSFET ikke er i mætning region perfekt. hvad er din drain at levere lasten? eller din kilde last? er din kilde, jordet?! Hvis ja, og hvis du ikke har nogen belastning i din drain, kan jeg sige til dig, at din MOSFET er i farlig situation, og at spændingen over DS vejkryds er sandt!!!!! ! Det betyder, at du gjorde dit MOSFET, kortslutning. Med venlig hilsen Goldsmith

tak Goldsmith kilden ikke er jordet, og belastning ved kilden kan variere mellem 100mA til 33A, men selv ved 100mA drop er 3.5V fra dræn til kilde Tror du holde Vgs samme som Drain kan forårsage dette eller kan bidrage til denne

Kære ahsoopk Hej Hvis du ønsker at din MOSFET bliver mætning, skal du give +15 volt over GS krydset. kan du bruge en MOSFET Driver som IR2113 eller IR2110 Eller IR2130. (Du får brug for en bootstrap driver, som du kan se, at i MOSFET Driver integrerede kredsløb. Venlig hilsen Goldsmith

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back