NC Verilog fejl: * E, NOVLOG: The parser eksekverbare ncvlog kunne ikke findes

V

vlakshmi

Guest
Hej Jeg får følgende fejl når jeg kompilere en Verilog kode ved hjælp af ncverilog ncverilog: 05.70-P001: (c) Copyright 1995-2006 Cadence Design Systems, Inc. ncverilog: * E, NOVLOG: The parser eksekverbare ncvlog kunne ikke findes. kan nogen hjælpe mig i denne forbindelse cheers vijayalakshmi

[Quote = vlakshmi] Hej ncverilog: * E, NOVLOG: The parser eksekverbare ncvlog kunne ikke findes. [/Quote] er der ikke en sådan fejlmeddelelse i Nc sim. u kan skrive, hvordan ur kompilere ur Verilog kildekode. Det skal være som ncvlog-beskeder-arbejde my_lib-cdslib cds.lib-hdlvar hdl.var filename.v filename_tb.v ncelab-besked-adgang + RWC my_lib.filename_tb ncsim-gui-indgang sim.cmd my_lib.filename_tb: modul - Log $ LOG + neg_tchk for at kigge på fejlene bare skrive i nchelp ncvlog fejlmeddelelse - for udarbejdelse af fasefejl nchelp ncelab fejlmeddelelse - for at udarbejde fasefejl ex. nchelp ncvlog NOVLOG

Im bruger ncverilog option, hvor er samler, uddyber og simulerer. Jeg prøvede dette: nchelp ncverilog NOVLOG, det fortælle ABT eksekverbar fil sti dvs fejl er vejen + ncvlogexe + mulighed. Jeg har ikke medtaget denne mulighed overhovedet. Skal jeg i givet fald hvor, vil være denne. Exe-fil

[Quote = vlakshmi] Im hjælp ncverilog option, hvor er samler, uddyber og simulerer. Jeg prøvede dette: nchelp ncverilog NOVLOG, det fortælle ABT eksekverbar fil sti dvs fejl er vejen + ncvlogexe + mulighed. Jeg har ikke medtaget denne mulighed overhovedet. Skal jeg i givet fald hvor, vil være denne. Exe-fil [/quote] Det ser ud til din installation er gået galt / ufuldstændig. Det skal eksistere @ $ CDN_INST_DIR / værktøjer / bin / Re-installere den version, eller flytte til en nyere version Ajeetha, CVC www.noveldv.com

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back