NEC MobilePro 780/790 uden smertetrækning

G

geough

Guest
Jeg har NEC MobilePro HPC-790.Jeg leder efter andre brugere af håndholdte (herunder en model 780), som installerer det på Linux eller NetBSD for udveksling af erfaringer.
Personligt foretrækker jeg Linux, fordi NetBSD er en masse fejl.

Look for forum HPCFactor.com, Polen snarere folk ikke se ...

Part, som jeg kender allerede.

Installeret de to systemer.Fra NetBSD opgav (lidt for mange fejl).
Linux kan findes på dette link:
http://www.handhelds.org/moin/moin.cgi/NecMobilePro780Downloads

Ud over at systemet doinstalowałem også MC og vim (famous. / configure, fabrikat, make install) og jeg konfigureret MC, så at vise meddelelser på engelsk.

Jeg har installeret NetBSD 3.0 på en 780 og i de næste par dage Jeg har installeret 4.0 for mig den største fejl er underudviklet suspendere men jeg ved ikke, om det bedre

Jeg købte en niedawon ian-900c besluttet at bygge den manuelt med debian kerne kompilowanym fordi jeg ikke ved, hvordan de 780, men ikke gå for 900 lyde.
skader kun til kernen ian-ka er ikke udviklede og underudviklede jlime.
kombinowalem med xip og udarbejdelse wgranego æg direkte til rom, men jeg er træt og faldt Haret: D

Ian 900c er en anden historie end den 7xx.Hertil kommer, at jlime er udviklet, og arbejder på kerne hele tiden at blive (m.in grafik controller og USB-vært)

Arbejdet er i gang med den skade, lige så langsomt i 2.6.28 kerner USB host virker kun med lyd kan jeg ikke brand: (en mand spille på 900 Linux?

Grafik driveren er genstand for en lukket i den nye kerner, fordi der ikke længere dopracowywac stadig virker bedre end en vinder på dette, og lægger displayet dstn.

7xx lyden at få æg skal opbevares i bagagerummet trykket på en knap, for eksempel markøren

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back