Need 3-fase hjælpe hurtig

S

smitchell

Guest
Hej,

Jeg
har allerede sendt et lignende spørgsmål til denne for nylig, men jeg er nødt til at få dette sorteret temmelig hurtigt, fordi jeg har en UNI rapport, som i et par uger.

Jeg arbejder på en 3-fase magt overvågningssystem.beføjelse til at blive overvåget er Wye i forbindelse med en jord-og neutral (5 ledere).

Planen indtil videre er at træde tilbage hver spænding og strømstyrke,
og derefter videregive dem gennem AD536 RMS-DC-konvertere og endelig i en ADC.

Mit problem er, jeg er ikke helt sikker på hvordan man måler spændingsforskellen mellem jord og neutral.Må jeg slutte jorden og neutralt til den primære side af en 1:1 transformer, derefter videregive den positive side af det sekundære i RMS konverter?

Eller skal jeg gøre noget lignende skridt ned spændingen mellem jord og fase 1 og derefter på software udgangen subtrahere neutral-phase1 fra jord-phase1?

Thanks a lot,

Sam

will help.

Sandsynligvis den tekniske dokumenter findes på http://people.msoe.edu/ ~ barnicks/courses/cs400/2001-2002/3phase /
vil hjælpe.Du kan downloade det gratis.

Af den måde, har du nogensinde betragtes ADE7754?

)

Du måtte ønske at tage et kig på denne ansøgning notat fra Analog (http://www.analog.com/UploadedFiles/Application_Notes/108734845343588AN624_0.pdf)

)

Denne ene er også meget god (http://www.analog.com/Analog_Root/static/pdf/techSupport/ADE7754_Technical_Note.pdf)Vi har en Power Profiler, BMI 3030A.Normalt vi måler følgende spændinger:
Linje A-to-Neutral, VphA
Linje B-to-Neutral, VphB
Linje C-til-Neutral, VphC
Neutral-til-jord-, Vn
Så måleren vil beregne andre værdier,
f.eks Line-til-Line spænding, harmoniske osv. med software.Flere forklaringer findes i den vedhæftede fil.
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Den ADE7754 ser flot ud, men lidt af et overkill for, hvad jeg skal til, og det synes stadig at kun understøtter op til 4-traads' Wye 'konfiguration.Jeg har brug for at måle mellem jorden og neutral også.

Alt, hvad jeg behøver, er spænding og løbende målinger, og min største bekymring er, hvordan man kan konfigurere jorden og neutralt som et input til en måling kredsløb såsom en RMS-DC-konverter og ADC.

Kan nogen foreslå en metode til at konvertere spændingen mellem Jorden og neutralt til en DC tilsvarende, som kan anvendes til fodring af en ADC?

Thanks a lot.

Sam

Neutral -> Trin Ned Transformator -> Fuld / Half-bølge ensretter -> DC -> In1

GND (bør 0V, right?) -> In2

In1 -> diffADCInput1
In2 -> diffADCInput2

Synes du det
er muligt?

Problemet er, at jeg har til at måle Neutral-fase spænding ved hjælp af den samme ADC.så ADC's jordreferencepunkter vil være neutral for de øvrige spændinger.Kan jeg tilslutte 3-fase Earth lige til kredsløbet jorden?plejer dette rod med måling nøjagtighed?

Kan jeg holde mig neutral i jorden reference for Earth-neutral, og blot invertsukker det for ADC (fordi spændingen fra neutral jordarters vil være negativ)

Jeg er forvirret ...

Hvad synes du følgende valg:

Line-A til GND
Line-B til GND
Line-C til GND
Neutral til GND

Og med lidt matematiske beregning, kan du få følgende værdier:
Line-A til Neutral
Line-B til Neutral
Line-C til Neutral

Welcome to EDABoard.com

Sponsor