NEED A formidlingsindsats DRIVE High Voltage (240 v)

S

SISWANTO

Guest
Kære Alle,
Jeg har brug for et relæ til at køre neon lampe 240 volt (induktiv)
Jeg havde dårlige erfaringer med relæ bord, fordi induktiv belastning.
please help me.Salam
Siswanto

Jeg synes du skal beregne den aktuelle af lampen, og derefter kan du vælge relæet, der er combatable med det

Hvis du har problemer med relæer bruge en solid state relæ (skifter til nul-kryds).
Du kan købe SSRelays, eller du cand bygge en.
Et udvalg af eksempler på solid state relæer kan findes her:
http://www.discovercircuits.com/S/solidstate.htm
Hilsen,
IanP

sami123qa skrev:

Jeg synes du skal beregne den aktuelle af lampen, og derefter kan du vælge relæet, der er combatable med det

Du bruger dioder antiparallelle at relæet til at beskytte det fra spændingsstigninger når du slår relæet fra, korrekt?

Hej,
Det lyder for mig som om du bruger en solid state relæ bord.Induktiv belastning, kan ikke tillade en sådan relæ til at slukke.Det virker meget usandsynligt, at en mekanisk relæ går i stå, hvis kontakten ikke er svejset.
Antiparallel dioder er et must at køre mekaniske relæer alligevel.Montere det tæt på relæet spole for at undgå at slukke energi rejse på dit bord.
BTW, jeg formoder du er talkink om nogle slags Neonrør .....Neon lamper er usuallly en meget høj resistiv impedans.

Venlig hilsen

Relæer er en dårlig ting at skifte induktive belastninger.

Måske du kan skifte denne med en triac og en speial RC-netværk.Men vi kontakten i et professionelt produkt med MOSFETs ved 90 ° efter nul-kryds spænding (== nul passage nuværende), så er der ingen energi i den induktive belastning, og du har ingen pigge (vi skifte ventiler med AQY214EHA).

Gomez

prøv at forbinde en lille værdi kondensator (NF) i hele relækontakt, skal det reducere gnister over relæ med induktive belastninger.

en billigere subustitue at solid state relæ er en triac og en optotriac sæt.Triac kan være som BT138 og opto gerne MOC3021.Den opto datablad er meget hjælpsom.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back