Need BIOS og VGA-driver til TEK Logic analyzer TLA-704

• Thread starter efterladtepension
  • Start date
E

efterladtepension

Guest
Kære Mine venner,

Jeg fik en TLA-704 med WIN95 OS.Men desværre, TEK havde stoppet støtte for denne DIS-fortsatte produkt.Deres støtte fyr fortalte mig at opgradere min LA.Men jeg håber stadig, at bruge det.

Jeg ønsker at opgradere OS til Win98, og erstatte det indre HD.Men jeg kan ikke finde de nødvendige BIOS-og VGA-driveren fra TEK hjemmeside.Hvis du tilfældigvis har denne TLA-704, og disse BIOS-og VGA-driveren.Kan du give mig en hånd.Tak så meget:)

se: http://www.tektronix.com/site/sw/detail/1, 1059,3440,00. html

register og download (ingen problemer, jeg har hentet filen)**************ANVENDELSE SW TIL TLA704 OG TLA711

Version V3.2
Udgivelsesdato 24-Mar-2000
Size 16.5MB

Type Application
Reference nummer 066040600
Filnavn TLALA32.exe

Ved at downloade, accepterer du betingelserne og vilkårene i den Software Download aftalen.

Forudsætninger
Advarsel: TLA Operating System Upgrade Highly recommended.Begynder i maj 2000, alle Tektronix Logic Analysator blev afsendt fra fabrikken med V3.2 af TLA Application Software og Windows 98 Second Edition (SE), som operativsystemet.Hvis du bruger filerne downloades fra Tektronix-websted for at opgradere din TLA Application Software til V3.2, de TLA Application Software vil blive opgraderet, men det operativsystem, der ikke vil blive opgraderet til Windows 98 SE.Selv om dette vil arbejde, de TLA Application Softwaren er udviklet til at fungere med Windows 98 SE og er ikke fuldt afprøvet på tidligere versioner af Windows 98/95.I nogle tilfælde kan du blive advaret om, at et PCI bridge driver skal opdateres.Denne opdatering kan ske ved at følge proceduren på side 55 i TLA714/720 brugermanual (75.5k).

Beskrivelse
Download denne software til brug på din TLA704 eller TLA711 Logic Analyzer mainframes.EXE-fil indeholder versionsnoter og version historie dokument.**************

6 * F

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back