Need LCD-Pin Connections & Direct Interfacing

S

Starlet

Guest
hej venner

Jeg har to LCD-skærme, der indeholder kolonner og rækker chauffør ICS fra Toshiba og Epson, men jeg dont nyde stik status for, hvad pin er, hvad

Jeg besluttede nogle ben, men kunne ikke bestemme alt.behage hjælp mig til at afgøre dette, og også fortælle mig grænseflade.
er det muligt med T6963, fordi disse har D0, D1 alene eller er det ok med SED1335?

bestemmes pin-forbindelser

1: For SED1181F x 4 (kolonne), SED1191F x 2 (række), 4030 (IC8), 4017 (IC7), C3403G (IC9)

PIN1: D0
PIN2: D1
Pin3: Pin 13 med 4030 (Quad eksklusive eller Gate Input)?
Pin4: LP
Pin5: FR
Pin6: N / C
Pin7: VDD
Pin8: VSS
Pin9: Connected med en transistor Q1 PIN-kode?
Pin10: Connected med andre pin af samme Q1 transistor?

2: For T6B07 x 4 (kolonne), T6B36 x 2 (række), C7154

men jeg dont nyde både kolonne og række chauffør ics datablade.
hvis nogen har du uploade.heller ikke på MCU

både LCD-skærme tilbage billeder, som viser, ics og stik

Hej, Det ser ud, er der ingen LCD-controller.Er jeg korrekt?

naturligvis sadat007
der er ingen LCD-controller, som jeg allerede har skrevet ovenfor.Jeg er nødt til at vælge, og jeg bede folk om at fortælle mig om T6963 Toshiba LCD-controller og andre SED1335 LCD-controller.
er de begge ok for en sådan type af LCD-skærme, der indeholder D0 og D1 stifter kun ikke 4 Dx ben, fordi skærmen er 256x128.
og jeg har heller ingen Datablad for Toshiba række og kolonne chauffør ics Derfor kan jeg ikke afgøre polet stik tilslutninger for Toshiba LCD bord.

Den post er virkelig gammel, men her er en controller, der vil arbejde med Epson.Hvis du kan fortælle mig, hvor jeg kan få en af disse LCD-skærme, ville jeg sætte pris på det.

http://www.lcd-module.de/eng/pdf/zubehoer/hd61830.pdf

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back