Need nogle råd

P

purifier

Guest
Jeg ser ind i mit tredje år første semester i endnu 15 dage.Jeg tænkte på at besøge en industri og sumitting en rapport.Men jeg kunne ikke finde ud af, hvor industrien til at deltage.Jeg er i ECE - Elektronik og Kommunikation Branch.Jeg ophold i Hyderabad.Kunne nogen venligst give mig en ide om, hvor industrien jeg kunne strategi for besøget ...Please help ...

Hej

Beslut blandt alle din interesse, hvoraf den ene er den mest værdifulde for dig.Dette kan hjælpe dig til at tage en indledende valg.Andre gode synspunkt kan føre til dig for de mest udviklede industri, hvor du kan få teknisk uddannelse hurtigere.

På trods af alle, er dit valg oprindelige.Lad praksis vise dig nye tanke måder, og, hvorfor ikke, vise dig ting, du ikke havde aldrig forestillet sig.

Thats sandt ...Men jeg er ikke i stand til at identlfy god industrier i forbindelse med min gren ..Er der nogen kender nogen i mit område?

hej du kan prøve at virksomheder som Sasken, eller måske D-Link eller endog Hutch

Det afhænger ur på interesse, dvs .., hvor området ur skulle work.u kan deltage wavelet gruppe i Pune for ethvert projekt arbejde.Jeg tror, de store virksomheder ikke giver u sådan en chance.

Purifier du ACN prøve for HAL (Hindustan Aeronautics Ltd), Bangalore for Sukhoi Sektion for at indsende din rapport ... men problemet er, at u skal have en kilde til at komme ind i det ... All the best ...

Da ur ind femte sem bare prøve at gå ind BSNL, som du kan have en vis grundlæggende viden i telefoner og kommunikation skifte.I dag meddelelsen del af vores afdeling bliver stærkere end elektronik eller du kan gå til en af mobile sælger fx Nokia.Jeg har hørt, at Motorola er at give en praktikplads nu, så prøv for det.

Hey Dude

Hvis du kender nogle person i DRDO så vil det være dejligt at være derinde

siden kommunikations-systemer DRDO er i hydbd det vil være godt for u.

Hai,
forsøge at nærme sig nogle af TP-selskaber som Synopsys, Mentor Graphics og Cadence hvis stærke i C og Algorithms.For Design selskaber som Alliance, Qualcomm, Qualcore hvis u er sikker i ASIC Design

Hvis u mennesker ikke vide, så holder det i betragtning af at gå i BSNL for faguddannelse nytter ikke ... det faguddannelse er der slet ikke konstruktivt som min frens har fortalt mig ... så husk dont selv prøve at gå ind BSNL hvis u ønsker en seriøs faguddannelse ... resten ur ønsker ...

Hvor du går til træning, er det besluttet meste af kontakter.
Men hvis du har kontakter, så er du nødt til først nul i på det område, du ønsker at komme ind
Efter min mening, er meddelelsen evige område, så få eksponering i kommunikation er det bedste.Andre klogt, hvis du er stærk i programmering osv., kan eda virksomhederne fruitfull
hilsen

Tak for råd ...Jeg har gået til en industri, kendt som Navanidhi der beskæftiger sig med RF Communications.De sagde, at jeg kan vælge et digitalt kredsløb af min egen som et mini-projekt ...Men der har ikke læst noget om Digital Devices og Linear Devices ...Jeg føler mig svært at vælge et digitalt kredsløb ...Can someone please foreslår en simpel digitale kredsløb, som jeg kan fuldføre på en dag eller to?Og der er værd at indsende en Mini-projektet?Behage hjælp ...

Mand, jeg har det meget, meget simpelt kredsløb for at designe en fjernbetjening til en computer ... dens virkelig vellykket ... Jeg bruger denne ... u kan bruge en fjernbetjening, som er tilgængelige på markedet til brug med lokale CD / DVD-afspiller ... håber dette kan hjælpe u. .. u kan hente på linket til filen fra den RapidShare linket nedenfor ...

Kode:

http://rapidshare.de/files/2569122/USB_COM_Port.htm.html

Jeg gætter på at finde ud af, om det område, du er interesseret i at få stipendium eller trainning program til bachelor eller ej, det er en fantastisk måde at tjene penge og opnå dine drømme, og kan sikre et job i fremtiden

velkommen til at tiltræde IC industri, det er en håbefuld job.

venlig hilsen
purifier skrev:

Jeg ser ind i mit tredje år første semester i endnu 15 dage.
Jeg tænkte på at besøge en industri og sumitting en rapport.
Men jeg kunne ikke finde ud af, hvor industrien til at deltage.
Jeg er i ECE - Elektronik og Kommunikation Branch.
Jeg ophold i Hyderabad.
Kunne nogen venligst give mig en ide om, hvor industrien jeg kunne strategi for besøget ...
Please help ...

Mange tak.Jeg vil gå videre med kredsløbet.Kan du hjælpe mig lidt?Hvad der fjernbetjening til at købe, og hvis de komponenter er tilgængelige i Indien ...På billedet viser han en IR-detektor ...Hvad skal jeg bede om, når jeg goto en butik?Desværre for alle de generelle spørgsmål, men dette er mit første projekt invoving IR ...Please help ...

IR-detektor er IC SFH-5110 ... u kan bede om en fjernbetjening, som er tilgængelige på markedet ... omkostningerne ved fjernbetjeningen er omkring Rs.50/-...n de samlede omkostninger ved banen vil være omkring Rs.200/-...the værdi af kondensatorer og modstande findes i kredsløb ... alle de bedste ...

Den software, der anvendes i dette projekt hoveddragernes er nu en shareware ...Kender du nogen freeware?Også er det klart fremgå af hjemmesiden for bjælke, at:

Arbejder med førende fjernbetjeninger, såsom:
SnapStream Firefly
ATI Remote Wonder
Streamzap
Ira / Heidi fra Home-Electro
IR Trans
USB-UIRT

Er du sikker på det ville arbejde med noget fjernbetjening?

Jeg ll forsøge at finde hoveddragernes for u. .. nm sikker på næsten alle de fjernbetjeninger med cd / dvd-afspillere arbejde for det ...

Hey purifier, her er link, hvor jeg har uploadet filen ... hente dem begge ....

http://www.turboupload.com/d/2258/girder32.rar.html

http://www.turboupload.com/d/2263/GIRDER.ZIP.html

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back