negative point for indlæg

J

jeffrey samuel

Guest
Jeg modtaget en ca -6 point ind på omkring 15 50 IST i dag, hvad er grunden til jeg aldrig husket at give ud punkter hvad i verden skete bare nysgerrig

Mit gæt er et indlæg du har lavet blev slettet. Det ville fjerne point, som du har opnået fra at gøre stillingen i første omgang. Stillingen kunne være en, du har foretaget til en tråd, hvor hele tråden blev slettet. Keith

tak pal [color = "silver"] --- Opdateret --- [/color] undrede hvorfor og hvordan ryddet mig ud

[Quote = keith1200rs, 1.139.581] Mit gæt er et indlæg du har lavet blev slettet. Det ville fjerne point, som du har opnået fra at gøre stillingen i første omgang. Stillingen kunne være en, du har foretaget til en tråd, hvor hele tråden blev slettet. Keith [/QUOTE] Denne tråd blev ikke slettet, bare lukket ( http://www.edaboard.com/thread265748.html # post1139253 ), men jeg er enig i, at det punkt fradrag er fra en slettet indlæg .

Ja, jeg tjekket tråden og ændrede min post. Det er sandsynligt, at være en slettet tråd ellers Jeffrey ville have haft en meddelelse om slettet post. Keith

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back