"Nej stemplet forbindelser"

S

santom

Guest
HI,
Jeg forsøger at forbinde 5 PMOS i parallel.It har Vdd forsyning tilsluttet i kildestaten side og to ben A og B ved gaten og drain.

Jeg er ikke i stand til at parse DRC stage.It viser en fejl ved navn "No stemplet forbindelser". Kunne nogen nogen guide mig i dette.

Jeg vedhæfter den skærmbillede af den samme for reference.
Santom
Sidst redigeret af santom på 05 jun 2009 12:52, edited 1 gang i den samlede

hi santom,

Grunden til, at den ikke i stand til at parse din DRC tidspunkt, fordi du ikke har en ntap kontakt for at være tilsluttet Vdd udbud og ptap kontakt (substrat kontakt) for at være tilsluttet til din GND.
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Hej,
Thanks for the replies.But jeg bare spørger mig selv, hvad navnet på kontakten.

Også en mere thing.I aldrig har brugt sådanne kontakter inden for PMOS forbindelse på substratet (jeg var designe både PMOS og NMOS som en inverter til den tid), og hvordan kommer det kan vise DRC fejl denne gang, når jeg forsøger at forbinde kun PMOS's parallelt.

Hi santom,

ntap kontakt-bestå af følgende lag (NWELL / NPLUS / AKTIVE (OD) / METAL1/CONTACT) - til at blive tilsluttet VDD eller strømforsyningsudstyr eller du kan surround en ntap ring til din PMOS type elementer.

ptap kontakt-bestå af følgende lag (PPLUS / AKTIVE (OD) / METAL1/CONTACT) - til at blive tilsluttet GND eller formalede eller du kan surround en ptap ring til din NMOS type elementer.

skål
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back