Neurale Netværk Spørgsmål

K

Kryptonite

Guest
Hej,

I den hensigt at studere Neurale Netværk og Kunstige Neuaral Networks (ANNs)

Kan du foreslå nogle gode indledende lærebøger og læsning materialer for at komme i gang på dette område ?????Jeg sætter pris på din hjælp & tak ...(Jeg plejer at klikke på "hjulpet mig" knap, hvis du hjælpe mig)
Sidst redigeret af Kryptonite den
19. januar 2007 23:57, edited 1 gang i den samlede

BogBy Fausett

"Fundamentals af neurale netværk"
Ved Fausett
Udgiver: Pearson Education

Denne ene er den mest grundlæggende bog for begyndere.
Efter at du kan starte med enhver anden bog.

Hilsen

Robin

Ja, Fausett er en god bog.Du kan også henvise til Freeman, Skapura for indledende plan.Simon Haykin kan blive henvist til en avanceret forståelse.Lad mig vide, hvis du cant find disse bøger på dette forum.Jeg kan uploade dem.

Det lader til, at Simon Haykin bog er ikke på forum (gamle links er alle døde).

Kan jeg få det et sted?

Tak.

MathGeek wrote:

Det lader til, at Simon Haykin bog er ikke på forum (gamle links er alle døde).Kan jeg få det et sted?Tak.

Kryptonite,

Du kan starte læring neurale netværk ved at studere de grundlæggende af Neurale Netværk af Fausett.Du kan hente det på rapidshare.com/files/9626743/Laurene_Fausett_-_Fundamentals_Of_Neural_Networks.pdf

Når du undersøge dette, kan du søge efter en anden bog, som har mere detaljerede oplysninger.Jeg har ikke softcopy af denne bog og også ved ikke, hvor kan downloade.Du kan henvise til dette site, http://highered.mcgraw-hill.com/sites/0070482926/information_center_view0/
Der er prøve Matlab kode af neurale netværk.Denne bog er god for forskud elev, da der er Matlab kode sammen med forklaring.

Nother spørgsmål:

Som en elektromekanik undervisningen, jeg har ikke backgroung i Neurology & Neuroscience,
skal jeg starte aflaesninger i disse emner, før de går til Engineering-orienterede bøger om neurale netværk??Hvor dybt skal jeg gå i Neurology & Neuroscience??

Deres forslag er meget påskønnet.

hej
Jeg takker hvis u begyndelsen i ANN u kan læse "en introduktion til neurale netværk", hvis dont have u kan finde den i australin universitetets web sidde
venlig hilsen

der ikke er behov for at studere i detaljer om neurobiologi at forstå ingeniører med neurale netværk.de fleste af lærebøger om ANN giver en god introduktion på neuroner i det omfang det er påkrævet.Tværtimod ANN er mere matematisk end biologiske.

Enig ... ANN er mere matematisk end biologiske.Det
er helt matematiske og programmering ...

leekk8 wrote:

Enig ... ANN er mere matematisk end biologiske.
Det er helt matematiske og programmering ...

neurale netværk er et meget spændende område. Når avalaible model efterligner de virkelige biologiske ting. neurale netværk er en eksperimentel area.Based om en hjerne arkitektur. Det eneste problem er, at vi ikke har en model OFA hjernen .. hverken vi forstår hvordan Neurale netværk behave.Is altid nyttigt at læse Neuroscience værker.at have en bedre forståelse af underlaying mekanismer autoasociation og distribueret behandling, at denne type maskiner kan udrette ..

skål

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back