Newbye spørgsmål.

O

_OuzO_

Guest
Hej! Jeg leder rundt for en mikrocontroller med en flash-hukommelse ombord større end 512k byte. Findes de? :?: Hvad er den maksimale størrelse af flash-hukommelser inde i en microcontroller nowaday? Tak, _OuzO_

Jeg tror, Freescale har en 16bit Microcontroller med 512K chippen flash-hukommelse. PIC har et maksimum på 256 Kb chippen hukommelse. Søg Freescale hjemmeside for mere info.

ja kammerat u kan bruge dette memory stick det er virkelig awesome jeg råde dig

hvorfor du ikke tilslutte samsung flash til din microcontroller. Det er ganske simpelt og for 16 MB Flash kræver kun 10-12 stifter til parallel læse, skrive og 4 for SPI interface. SPI mere komplicere, men parallelle ganske simpelt. Vi gjorde det ved hjælp af datablad fra Samsung alene. Prøv og du vil elske det.

Her er en, der er mange andre. Produkt: PIC18F452 Program Memory: Type: BLITZ: Bytes: 32K RAM: Bytes: 1536 EEPROM: Bytes: 256 I / O Ports: 34 10-bit ADC: 8 MSSP: I2C/SPI USART: 1 PWM: 2 8/16- bit timere: 1 / 3 Pakker: DIP, PLCC, TQFP Pins: 40/44 Jeg skal lære at læse to gange, så post en gang, sorry! Jeg tror der er ikke! Den PIC18F8720 har 128k bytes.

mikrochip har ikke fået. Du skal bruge 18c801 serie op til 4mbyte ekstern blitz

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back