nogen der har en god idé at forstærke et analogt signal ved 32 gange

N

nksunmoon

Guest
Jeg ønsker at designe et kredsløb, der kan forstærke en analog singal af 32 gange precisely.Does nogen har nogle råd? Tak meget.

? En operationsforstærker med en gevinst på 32 og hvad er amplituden af dit analoge signal? gør mit svar se dum. roll:

en integreret operationnal forstærker som denne, vil hjælpe en masse ... hilsen [url = http://focus.ti.com/docs/prod/folders/print/pga112.html] PGA / VGA - Programmerbar Gain Amplifier - PGA112 - TI.com [/url]

Hidtil svar på dit indlæg har mere ord end din faktiske spørgsmål, tager din tid og skrive en beskrivelse af, hvad er kilden til den spænding, du ønsker at måle eller uddybe, hvilken spænding art og niveau forventer du, hvad kongen af kredsløb er du på udkig efter, måske også selvom du har prøvet en løsning, der ikke virkede. En post, der beskriver et problem med et par ord vil ikke hjælpe folk, der læser den til at foreslå en løsning. Alex

hiii vi brugte PA86EU opamp fremstillet af Cirrus Logic / APEX Vi har givet input 2.5V og forstærkes den med 40 gange (til 100V) Det virker meget fint og gevinsten er også modstand dependend Vi kan få udgang op 250V (sigle forsyning) eller 125 V-125V dobbelt leverer vi kan styre Slew sats også. Bare se databladet på [url = http://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-pdf/view/140207/APEX/PA86.html] PA86 datablad [/url] og også finde ud af om de er forældede nu. Også prøve PA79 (dataark [URL = "http://html.alldatasheet.com/html-pdf/140204/APEX/PA79/192/2/PA79.html"] PA79 [/URL]) PA241, PA93, PA15, PA97, PA91, PA85, PA94, PA90, PA83A er nogle magt op-amps, der kan tjene dit formål. Alle disse er spænding forstærkere, dvs de har lave aktuelle produktion. Hope this helps

@ Nksunmoon Hvad alexan_e sagde er rigtigt ... Venligst fremlægge detaljerne tydeligt ... Forstærker betegner generelt spændingsforstærker ... Er det hvad du vil? Giv den af spændingerne input og også belastningen forstærkeren skal køre

Hidtil svar på dit indlæg har mere ord end din faktiske spørgsmål, tager din tid og skrive en beskrivelse af, hvad er kilden til den spænding, du ønsker at måle eller uddybe, hvilken spænding art og niveau gør du forventer, hvad kongen af kredsløb er du på udkig efter, måske også selvom du har prøvet en løsning, der ikke virkede. En post, der beskriver et problem med et par ord vil ikke hjælpe folk, der læser den til at foreslå en løsning. Alex
Ja, du har ret, vil nu jeg give nogle specifikationer på founction af banen. Kredsløbet er baseret på switch kondensator topologi, så gevinsten af banen er kondensatoren afhængig. Indgangssignalet er meget lille, og det vil være omkring flere millivolt. Belastningen kapacitans af kredsløbet vil være omkring flere pF. Og jeg ønsker at designe denne form for kredsløb, men ikke til at finde en chip produkt, som kan indser dette founction. Som vi ved, vil den feedback faktor være meget lille, hvis kontakten kondensator kredsløbet har en stor gain.So er svært at realisere høj hastighed og høj præcision med så stor gevinst. Så mit spørgsmål er: er der nogle metoder, der kan realisere de store gevinst, høj hastighed og høj præcision samtidig.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back