N
nksunmoon
Guest
Jeg ønsker at designe et kredsløb, der kan forstærke en analog singal af 32 gange precisely.Does nogen har nogle råd? Tak meget.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, du har ret, vil nu jeg give nogle specifikationer på founction af banen. Kredsløbet er baseret på switch kondensator topologi, så gevinsten af banen er kondensatoren afhængig. Indgangssignalet er meget lille, og det vil være omkring flere millivolt. Belastningen kapacitans af kredsløbet vil være omkring flere pF. Og jeg ønsker at designe denne form for kredsløb, men ikke til at finde en chip produkt, som kan indser dette founction. Som vi ved, vil den feedback faktor være meget lille, hvis kontakten kondensator kredsløbet har en stor gain.So er svært at realisere høj hastighed og høj præcision med så stor gevinst. Så mit spørgsmål er: er der nogle metoder, der kan realisere de store gevinst, høj hastighed og høj præcision samtidig.Hidtil svar på dit indlæg har mere ord end din faktiske spørgsmål, tager din tid og skrive en beskrivelse af, hvad er kilden til den spænding, du ønsker at måle eller uddybe, hvilken spænding art og niveau gør du forventer, hvad kongen af kredsløb er du på udkig efter, måske også selvom du har prøvet en løsning, der ikke virkede. En post, der beskriver et problem med et par ord vil ikke hjælpe folk, der læser den til at foreslå en løsning. Alex