nogen har ide? (LED blinker på musik og uden musik til at blive tændt)

T

TheMrWolf1994

Guest
Jeg vil gerne gøre dette kredsløb, hvis posible med en TIP31C transistor, lyd banan og 2 LED's, og jeg ønsker, når det er musik tændt LED's til at blinke, men når ikke musik LED's, som endnu ikke tændt (fordi jeg gjorde det at blinke, men når der er ikke musik LED's er slukket) .. og tnx i rådgivning Dette er hvordan jeg gjorde det, men LED er slukket uden musik ..

Jeg er en nybegynder her så godt, men fra hvad jeg kan fortælle, er din transister slukket, når musikken er slukket .. det er nok fordi din MP3-afspiller eller hvad du bruger, er at give DC ledningsspænding at tænde din transistor, når musikken er på .. en måde ville være at bias din transistor separat (ved hjælp af 12V kilde) og derefter bruge en kondensator til AC par ur musikafspiller .. Hvis dette er forkert, ville min undskyldning og jeg kan lide at kende løsning samt ..

Jeg fandt en skematisk for mit problem her ..
84_1300741991.jpg
Jeg bruger lysdioder med min computer, og de er knyttet til PC'en magten suply .. Jeg ønsker at vide, vil jeg brug for nogle modstande måske?

De skemaer du har fundet er absolut forfærdelig skrald. De er Instructables designet af folk, der kender intet om elektronik. LED'en vil blæse op, fordi en modstand mangler. Musikken kilde og / eller transistoren vil også blæse op, fordi et andet modstand mangler. De manglende modstande begrænse strømmen. Forfatteren af projektet ved intet om strøm.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back