nogen prøve kode for Hi-Tech C?

D

donkey41

Guest
Hej alle, jeg forsøger at lære at programmere PIC med C. Jeg har valgt Hi-Tech. Porblem er, at jeg simpelthen kan ikke forestille mig, hvordan man programmerer til en μC. Jeg kan programmere i C, men virkelig (lyder sjovt) Jeg dont have nogen ide om hvordan og hvor du skal begynde. Jeg har søgt på htsoft side og også på google for prøve-koder, men kan ikke finde noget godt eksempel. Manuel kunne ikke hjælpe mig meget. Kan ethvert organ hjælpe mig ved at give nogle links, (simple) koder, eller andre forslag med henblik på at starte med C? Jeg har programmeret μC med MPASM dont have stor problem med det. På forhånd tak

Masser af kildekoden! h ** p: / / www.microchipc.com/sourcecode/ h ** p: / / www.microchipc.com/

Program Microchip PIC mikroer med C Prøv i h ** p: / / w * w.microchipc.com /: wink:

Jeg er enig med Dainis & Jivega: microchipc.com er fuld fra gode prøver. Du kan også begynde med prøver fra HiTech: rlight, LED, dukke, metro, lcddemo ...... (Jf. Prøver biblioteket efter picclite installationen) Bye

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back