noget info eller links til sorteper og øge magten DC / DC convertere

S

sullybully

Guest
Hej alle, jeg får noget info nogen eller links til sorteper og øge magten DC / DC convertere? Sully

Får jeg noget info nogen eller links til sorteper og øge magten DC / DC convertere?
For det grundlæggende princip Læs ArtOfElectronics. Du kan bygge en omskifter dig selv med PWM output af en PIC f.eks. Men sørg for at din PIC aldrig går ned: smile: For god effektivitet, men alligevel enkel at bruge kredsløb se op Statsborgere SIMPLE SWITCHER serien.

Buck -> Step-down converter Boost -> Step-up konverter Buck: hovedsagelig PWM-kontrol Boost: PWM, PFM.VFM kontrol Operation Mode: Langvarig / Discontinuos Current Mode (ifølge inductor nuværende) Basic Topologi -> lærebog ... Thanks.
On 2002/03/26 05:36 skrev sullybully: Hej alle, jeg får noget info nogen eller links til sorteper og øge magten DC / DC convertere? Sully

Hej alle. Jeg vil gerne vide teoretisk og praktisk m @ x respons frekvensen af ​​DC / DC konvertere, og som componets gøre m @ x respons frekvensen grænser? tak.

Du kan bruge mentor analoge designer til at sim dig design.use det, kan du finde frekvensgang.

Det er grundlæggende topologi for DC-DC, jeg tror du bruger Google, vil du finde flere huandreds imformation om det. TI, Maxim, Fairchild, nationalt, har alle ansøgninger om det.

Grundlæggende bog: Power Electronics: Erickson. Se hjemmeside fra Power Electronics Colorado Center.

I disse dage er jeg studerer dokumentationen i forhold til det argument. Jeg overgår til dig, hvad jeg har fundet! Hej Attrix

Er der nogen design / chip i stand til automatisk skift fra trin op til trin ned (og vice versa) ved at opdage spændingen output? PS Jeg ønsker ikke at have inverteret output => CUK converter er ikke at foretrække. Nogen idé?

HI, Hvis du ønsker at tilbringe lidt Motorola foreslår med en MC34063 en god ansøgning step-up/down, at det virker!

SEPIC omformere vil gøre enten Buck eller Boost uden inversion.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back