Nogle spørgsmål om ACTEL ProASIC Plus-enhed

T

telga

Guest
Hej, Er der nogen der bruger ACTEL ProASIC Plus FPGA? Er det muligt at bygge en ProASIC Plus enhed programmeringen grænseflade? Er Libero IDE et godt design værktøj? Hvor kan jeg købe nogle enheder? Og hvad er prisen? Telga

Ja jeg bruger ACTEL ProASIC Plus FPGA'er. Jeg har indkøbt "FlashPro" programmering enhed. Det kostede mig $ 800. Det meget kompliceret at at bygge en ProASIC Plus enhed programmeringen interface. Det er ikke så simpelt som Altera er eller Xilinx programmering interface. Ingen tvivl om Libero IDE er et godt design værktøj.

Hej, Tak for svar. Har du lavet et design med indbygget i systemet programmering baseret på ACTEL DirectC? Og hvor køber du din FPGA? Tak Telga

Hvis du vil starte meget billigt med et proAsic Design, bare købe de tilgængelige startpakke. Det er omkring 250 $, og du får for dette par bukke allerede en Flashpro lite, om eYear af Libero Gold licensen, en udvikling bord med aAPA300. Bare plug and play (kode). Hilsen Max

Hej, Dens 'nem at programmere en ACTEL Pro ASIC Plus. du har lige brug for 2 "charge" pumper Og Dev kit ACTEL "DirectC v1.1", det er gratis på web ACTEL. venlig hilsen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back