nogle spørgsmål om brug af hfss9.2

S

Sanders

Guest
hej alle:

Jeg har to spørgsmål at stille, kan være meget enkel at de fleste af jer

1 Jeg er simulering af antenne, kan jeg få s parameter for antenne med forskellige dielektricitetskonstant separat, men hvordan skal indeholde s parameter med forskellige dielektricitetskonstant bare i et komplot for brug af comparation? Ia der nogen effekt måde at gøre dette?

2, hvordan du se indgangsimpedans af en antenne, så der indføres et godt match mellem antennen og tansmission linje? Mener jeg bruge port Z0 eller en anden metode

nogle gode råd vil blive værdsat!

Hi Sanders,

Jeg håber, hvad jeg ved, vil hjælpe dig:
1) Resultater / Create-rapport / Data Type: Data Table.
Jeg plejer at højreklikke og eksport plottet til en datatabel og åbne data-filer ved hjælp af Excel og lægge alle de kurver sammen.

2) Når du har valgt Datatype (se 1), skal du vælge Port Zo eller Z-parameter i din port (vælg IM (imaginære) og re (real).

Jeg har forsøgt at eksportere den stråling mønster til et bord og åbne den ved hjælp af Excel, men jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre nu, hvordan man plot forskellige mønstre fra forskellige modeller til en graf? nogen nærmere info vil blive appretiated!venlig hilsen!

Jeg har vedlagt et lydfelt plottet med Excel.

Lad mig vide, om det er nyttigt. [/ Img]
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Jeg kan sætte forskellige graphes i kun én bruger Excel, men jeg har et spørgsmål: som værdien af det afkast tab i dB under nul, er grafen er vendt lodret, den positive retning af y-aksen peger på bunden, hvordan man kan løse dette problemet så?
På forhånd tak!

Det er nemmere at vise dig, hvordan du gør, at hvis
du sender den Excel-fil.

mit spørgsmål er vist i filen: hvordan du tilføjer horizonal skala? ofte er frekvens akse.venter på dit svar, tak!

Brug af Matlab at plotte anden tabel data er meget bekvemt.

Jeg har løst det.
Omdøb. Xls.pdf til. Xls.

Jeg håber, at du genkende min hjælp.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back