nogle spørgsmål om CMFB kondensator

L

lhlbluesky

Guest
for et fuldt differensflowmåling foldet cascode opamp, de sc-CMFB kredsløb anvendes.

?

Jeg vil gerne vide, hvordan man beregner det CM-GBW og hvordan man beregner CM feedback faktor F CM?følgende tal er den forenklede sc-CMFB halvt kredsløb,
CG er NMOS hale transistor gate parasitaere kondensator,=C2/(C2 Cg) or F CM
=(C1 C2)/(C1 C2 Cg), then which is right?

F CM
= C2 / (C2 CG) eller F CM
= (C1 C2) / (C1 C2 CG), så der er rigtigt?hvis ingen, hvad der er den korrekte værdi?

pls give mig nogle klare forklaringer, tak alle.
\Cdb\Csb etc, then what are their seperate meaning?

Desuden har der i spøgelse op punkter for en MOS transistor, der er mange kondensator navn, såsom cgs \ CGD \ cdg \ CDD \ Cgg
\ CDB \ CSB etc, så hvad er deres separate betydning?

to estamate the gate capacitance, is that right?

hvis jeg ønsker at anslå MOS transistor's Gate kapacitans, derefter hvad værdien skal bruges, jeg bruger ofte Cgg
til estamate gaten kapacitans, er denne ret?hvis ikke, hvordan man kan anslå gate kapacitans korrekt?
Ligeledes, hvordan man kan anslå node kapacitans af drain korrekt?

tak alle for svar.Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

nogen siger CMFB loop er bare en integrator,
men hvordan man kan forstå?hvorfor?

Jeg tror, Det wil være nyttigt

IEEE Trans.på Circuit og Systems-II: Analog og Digital Signal Processing Vol.50 no.12 december 2003.¨ Analys af Switched kondensator fælles-Mode Feedback Circuit ¨.Desværre har jeg ikke pdf nu, men du kan spørge her eller prøv at google.Cgg, CDD - summen af alle capactinace fra tilsvarende node til jorden.

kan en enkelt fortælle mig, hvornår denne SC-CMFB bliver ustabilt og har ringen og hvordan man kan undgå det.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back